Scirbi pa Steve Francees
Den e dia aki nos por mira tur color
rond di nos, cada un di un partidonan kier nos atencion y nan ta usando
strategianan di mercadeo masha creativo y avansa. Empresanan cu mester promove
nan producto y servicionan por siña masha hopi mes di loke ta pasando den e
comunidad vooral drentando den e luna climax di eleccion. Tin componentenan di
mercadeo hopi bon usa den e campaña aki. E partidonan politiconan ta drentando
tur bario pa asina tin contacto cu e comunidad, dus un contacto personalisa, cu
ta cay bou di mercadeo directo y den tur e strategianan di mercadeo esaki ta
esun di mas efectivo door cu bo mensahe ta bira mas personal y y comunicacion
ta mihor door cu bo ta tende tambe loke e comunidad tin necesidad di dje.
Empresanan tambe mester hasi esaki door di analisa e Mercado mas personalmente,
hopi biaha bo ta hasi un propaganda y ta confia cu e Mercado consumidor lo
reacciona riba loke bo ta promoviendo pero kisas, djis pa falta di algun
detayes chikito ta stroba cu lo bo no haña un cobertura mas amplio di
informacion cu bo kier expone, y bishita personalmente e clientenan of busca
strategianan cu ta logra personalisa e empresa lo mas posibel cu e prospectonan
y tambe mantene un relacion personal cu cada clientenan pa asina tin mihor
servicio y tambe pa haña sa e necesidadnan cu ta cambia y ta aperese den e Mercado.
Politiconan ta pasa cas pa cas pa parti
bandera y esakinan ta bon strategia pa asina nan por pone presencia den e caya
ey y tambe den bario, cada bandera tin su efecto riba e persona cu ta pasa den
auto y ta mira e bandera, nan ta reparti flyers den bario, den caya, cu
gruponan tur cu nan t-shirt y ta hasi esaki un “Happening” y tin hende gusta
esaki y asina tambe ta pega sticker riba autonan cu ta simpatisa nan partido,
tur esakinan ta pa sigui crea atencion, nan mester mercadea nan partido.
Empresanan tambe mester crea “Happening” asina usando vooral e hobenan cu ta
gusta ta den un ambiente y promocionando algo. Partidonan ta fuerte riba
facebook, ta cada rato tin un nobo ta sali asina por “like” nan page y e pret
ta cu tin persona ta “like” tur, pero e presencia ta conta, facebook ta un
media hopi efectivo pero mester ta bon diseña y direct riba su punto, no por
usa hopi palabra riba rednan social pero net pa logra jega cu un mensahe. Nan
ta pega sticker cu nan cara riba auto, organisa caminata, nan tin trailer,
habri cas di partido den barionan, reunionan di contaco den casnan familiar,
saca propaganda den corant manera Diario mes, nan ta reparti t-shirt, organisa
evenementonan pa haña mas persona pa asisti y ta sigui inventa cosnan hopi creativo
pa asina nan por keda den mente di e votadornan y logra nan voto.
E politiconan
ta hasiendo loke e markting dept mester hasi pa asina por promociona nan
producto y servicionan y sigur esun cu promociona mas efectivo cu un bon
mensahe cu ta convense e pueblo lo logra haña e voto y mesun “mindset” aki empresanan
mester adapta den nan departamento di mercadeo pa logra convenes e Mercado consumidor
pa cumpra nan productonan. Bo mester conoce cual ta e necesidadnan cu tin den e
Mercado, saca afo cual nan ta, pone nan riba un lista di prioridad y segun resultado
di e analisis bo mester traha bo strategia di Mercadeo dunando e solucion pa e
necesidadnan cu tin cu bo producto y serviciona ta e soluciona pa nan necesidad.
No comments:
Post a Comment