Diversifica den bo Marketing, Part 1
Scirbi pa Steve Francees www.stevefrancees.blogspot.com
Cada bes mi ta mira e fout cu empresanan ta
hasi door di kere djis den un fuente pa haya clientenan nobo. Awor cu Facebook
ta bastante hot, nan ta inverti den Facebook y lubida pa sigui desaroya den
otro recursonan pa sigui haya mas cliente. Tin bastante media, manera Radio,
TV,Corant,Internet,website y tambe tin direct media manera flyer, manda catalog
na cas y aviso den revistanan. Tin billboards cu bo por huur na sitionan hopi
transita y tambe na supermercado bo por pone aviso riba e borchi di anuncio.
Tambe por bai den PR, hasi entrevistanan na e medianan y propaganda loke bo ta
bendiendo. Bo por bai expo y expone loke bo ta ofrece,sponsor team di
voetbal,tennis, baseball etc, dus tin hopi maneranan pa haya clientenan
nobo. Loke ta pasa ta cu ora un persona tin hopi stress, su creatividad ta bai
atras y ta lubida cu tin mas medianan cu tambe e mester explora. No hinca tur
bo marketing budget den un solo media, pero diversifica, pasobra cada media
tambe tin su peak, dus kisas awe e radio aki ta hot pero mayan un actividad den
bario ta bira asina grandi cu ta mihor bo pone un banner y sponsor e actividad
aki y haya relacion direct cu e prospectonan. Dus bo mester diversifica
den bo marketing y sigui test y explora medianan nobo cu lo funciona pa bo
negoshi. No keda pega anja den y anja afo cu e mesun, pero hasi cambionan y
sigui diversifica. Cada media lo EXIGI un otro script (*esaki ta e text
strategicamente scirbi pa logra comunica e idea y logra haya atencion di e
target cu bo kier alcansa). Hopi, pero hopi placa di marketing ta bai benta afo
door di un mal script, kisas tremendo media, bon momento, pero un script masha
kens mes, kisas scirbi style di antes cu ya ta outdated, of usando e imagen cu
no ta klop pa e propaganda ey. Propaganda cu ta bisa "nos ta #1" ,
"Nos tin calidad di servicio", y tur e script-nan ey cu ta djis halsa
e ego di e compania, esey no ta funciona mas amigo. Tempo cu mi a studia
marketing, nos tabata pasa oranan largo riba un script, hasi research over di
cual ta e obhetivo cu mester logra cu e script ey y na ken of e target-market
nos ta enfocando riba dje. Kico e mercado mester tende y lesa pa asina e por
reacciona riba loke bo ta propagandando. Copy-writing ta un estudio riba su mes
cu ta dura bastante largo, djis pa bo pone 20 palabra den otro. Dus ora bo
diversifica den mas media, bo script mester cambia.
Blessings Steve
(297) 7380777 www.stevefrancees.blogspot.com stevefrancees@hotmail.com
No comments:
Post a Comment