Marketing: E
reken-sommetje tras di Visibilidad
Scirbi pa Steve Francees
Un negoshi scondi lo no bende, un producto cu no ta conoci,
lo no bende, nada cu ta scondi lo briya, dus pa bo bende, bo mester hasi bo
producto Visibel, esey ta regla #1.
E prome meta di tur empresa mester ta crea mas Visibilidad
pa nan producto of servicionan y jammer cu esey ta net loke nan no ta hasi, ta
inverti den tur otro cos, menos di ta visibel.
Anyway, esaki lo no cambia te ora nos mentalidad cambia y
cuminsa mira e stategia di “Visibilidad” diferente. Aki lo mi duna un
reken-sommetje cu ta acentua e importancia di Visibilidad.
Ban supone, cu ora 200 persona sa di bo producto, 4 lo cumpra e producto, dus pa benta dobel,
bo mester jega 400 persona pa asina bo duplica bo bentanan. Si bo no hasi mucho
promocion y bo ajega djis 250 persona total, bo benta lo NO dobel. Please no
tira falta riba e Mercado, cu no tin placa etc, e problema NO ta e Mercado pero
ta bo manera di pensa y hasi cos, pa benta dobel, bo mester hasi tur cos dobel,
dobel den promocion, dobel esfuerso den benta, dobel mihor den servicio na
cliente, dobel mas eficiente den delivery, dobel den motivacion pa e
empleadonan y sigur dobel den stock. Esaki ta un principio y lo no cambia
Dus si bo kier pa benta dobel, djis dobel tur locual cu bo
ta haci y lo bo mira e resutado. Hasi esaki como regla , pa dobel clientenan
tur anja!!!, hopi lo grita cu ta imposibel!!, wel den nos ultimo trabou, nos a
dobel benta pa 10 anja largo, dus esey ta posibel y den e mercado local. Esaki
mester ta un “mindset” cu mester bira un cultura y e ora ey lo bo mira e
resultado.
Djis corda e reken-sommetje, mas cliente ta nifica cu mas
invercion di bo parti den Visibilidad. Blessings Steve (297) 7380777 stevefrancees@hotmail.com
No comments:
Post a Comment