Bo sa dicon negoshinan ta sera??!
Scirbi pa Steve Francees, Business Blogger
Bo sa, cuanto biaha negoshinan ta habri y sera y ta stranjo
pa compronde dicon? Door cu nan tabatin bon producto y bon servicionan.
Algo stranjo pero awe lo mi amplia den esaki.
E problema no ta e producto, tampoco cu e servcionan tabata
malo, pero ta e Mercado cu a scohe pa sirbi tabata mucho amplio!. Tabata dirigi
riba tur hende, dus henter e mercado.
Mi mester ripiti esaki, negoshinan ta perde di gana, door cu
no ta scohe e Mercado meta “Target Market” of “Niche Market” cu nan lo siribi!.
Si un negoshi habri, y bo puntranan, ken bo kier pa ta bo
clientenan, si nan bisa, wel, nos tin algo pa tur hende!!! Wel, mi shon, si bo
ta accionista di e negoshi aki, cuminsa retira bo participacion door cu e
negoshi aki lo no jega pa mira exito!
No ta existi di bende pa henter e Mercado, bo mester enfoca
riba e grupo cu mas lo cumpra bo producto/servicio.
Bo mester scohe exsactamente ken lo ta bo clientenan, nan
edad, sexo, nacionalidad, creencia, aparencia, nivel economico, nivel intelectual,
nan custumbernan, hendenan pretencioso, hendenan poco loco, wel asina e lista
lo sigui, pero bo mester scohe bo Mercado.
Pa esaki bo mester hasi un research prome, pa asina bo por
sa unda e “niche-Market” ta, cu tin mas
potencial, cu tin mas demanda, y hinca tur bo esfuerso,placa,energia pa logra
solamente e Mercado aki, y NO mas!
Tin hopi negoshinan latino cu ta bayendo hopi bon, (Wel, aki
na Aruba), dicon, ora bo drenta, ta vallenato bo ta scucha, e TV ta na un canal
Latino, e sra cu ta sirbibo ta latino(a), y e cuminda tin sabor Latino, dus tur
Latino sa bon-bon kico nan lo haya y nan
ta target riba e mercado Latino. Negoshinan manera Salvadore Ferragamo, ora
bo pasa banda di nan, no tin hopi hende den e tienda, pero ora un cliente
cumpra, e ta cumpra pa 20 hende cu ta drenta den un negoshi mas barata! Un
camisa Tommy ta 4 biaha mas caro cu un camisa normal, toch tin hende ta bai
cumpre door cu esey nan kier, y e camisa ta bon. Ami ta gusta jeans Levi’s,
door cu e jeans aki ta sinta bon na bo curpa y ta bini cu bo size, bo mester
paga mas pe?, sigur cu si, door cu loke bo ta haya, ta mihor cu e otro, y esey
bo kier, cos bon!
Den marca di auto ta igual, tin marca cu no mester bende
hopi auto, door cu djis algun nan bende
ya nan ganashi a surpasa e benta di autonan mas economico, y tin hende ta gusta
cumpra auto caro. Dicon e muhernan ta muri pa un Pandora?, door cu esey ta
original, y nan ta paga hopi mas djis pa asina tin un Pandora. Tin masha variacion
di restaurant, dicon ora tin algo special, toch bo kier bai un restaurant di
clase, door di e servicio, calidad di cuminda y esaki ta crea un emocion y un
ambiente di clase y masha romantico, y ta mesun pisca cu bo por cumpra na
Zeerover y prepare na cas!.
Anyway, loke awe mi kier bisa ta cu, mester busca bo
“niche-market”, no worry y perde tempo cu e multitud, scohe bo e Mercado cu abo
kier sirbi y hinca tur bo placa,esfuerso,energia y gana den dje, si bo mester hisa
bo prijs pa esaki, wel, bo mester hasi’e, door cu e “niche-market” aki gusta
paga mas pa cosnan bon, wel, mi shon, masha stranjo pero asina e ta, hisa prijs
y bende mas!!! Blessings steve francees
No comments:
Post a Comment