Scirbi pa : Steve Francees
Increibel pero tur empresa kier grita mas duro cu e competencia cu nan producto/servicio ta mihor. Nan ta gasta hopi placa den trata na convence e Mercado cu nan ta e mihor, y tur e Mercado mester cumpra nan producto door cu nan tin mihor calidad cu e competencia. Esaki ta no ta berdad, si bo kier marca e diferencia bo mester ta e prome, hende ta corda semper e prome y no di dos.
Kleenex, tabata e prome cu a sali, y te ainda ora di bai cumpra, e Mercado ta puntra pa un Kleenex, y awor tin asina tanto tipo di marca, asta kisas mihor cu Kleenex, pero e nomber aki a keda den nan mente. Un senjora ta drenta un lugar y ta puntra si nan ta bende frigidair marca Weston,?,of Kenwood?, ta algo cu den nan mente e nomber a keda y no por sali, a pasa hopi generacion y te ainda nan ta sigui cu e tradicion. Of un meneer ta puntra pa scotchtape!Of ta puntra pa Calpol, enbes di Paracetamol, ora un hende tin dolor di cabes y no por pensa, djis e dolor e kier kita, ta Calpol ta sali, y ya Calpol tin varios anja cu a cambia nomber.
Please Fedex e paki aki pami! E prome semper lo keda den mente di e Mercado consumidor. Den e generacion prome, nan ta jama tur camera pa Kodak, asina nos por sigui menciona y pone enfasis cu ta e prome lo keda. Jello, Krazy Glue, Q-tips, tur a bira nombernan generico pa sierto productonan.
Si puntra? Ken tabata e prome pilot cu a bula Oceano Atlantico prome? Sigur nan lo bisa, Charles Lindbergh, pero e di dos a pasa Atlantico hopi mas rapido, usando menos combustible y hopi mihor prepara cu tabata Bert Hinkler, pero ningun hende no sa ken e ta, door cu e tabata di dos! Awor ta cu e di tres persona cu a pasa Atlantico si tabata e prome cu ta Amelia Earhart, e prome hende muher cu a bula pasa atlantico, dicon e tabata prome, door cu den e categoria di hende muher, e tabata prome!
Importante pa ora di lansamento di producto/servicio bo mester ta e prome. Den e Mercado actual ta exigi hopi curashi, door cu casi no tin tempo pa test si e producto/servicio lo bira exitoso si of no, si bo laga un otro ta e prome, kisas lo bo tin un tremendo producto, pero semper lo keda despues di esun prome, prome ta hanja mas exposure den medionan masivo, y e di dos mester paga hopi mas placa pa purba convence e Mercado cu e producto/servicio ta bon. Hende ta kere semper cu e prome ta mihor, pero si bo no tabata e prome den e prospecto su mente, tin chance ainda, door di traha un categoria nobo y lansa e producto/servicio den un categoria completamente nobo.
Ora bo mester lansa un producto/servicio nobo, e prome pregunta cu bo mester puntra bo mes, no ta, con mihor mi producto/servicio ta cu e competencia pero, den cual categoria e producto/servicio lo ta e prome! E Mercado general ta gusta di ta den e promenan den cualkier categoria, algo “nobo Diferente”a sali, ya nan ta bai su tras, door cu den nan mente, esun nobo aki ta mihor cu e “otronan”. Na otro banda di medaya, kisas bo tin un tremendo producto/servicio, cu por ta e prome den su categoria, pero si bo no logra pone den e mente di e mercado, lo bo no jega di ta e prome, dus e salida of lansamento ta super importante, pa crea percepcion, deseo y demanda pa cualkier producto/servicio.
E empresa cu lansa prome ta spaar hopi den nan Marketing Budget, door cu e prome imprecion ya tey caba den e mente di e Mercado, djis mester mantene esey y crea algun “hype” regularmente. Bende un persona un bril ora su wowo no ta mira bon ta hopi mas fasil cu trata na cambia e bril cu e tin bisti caba, dus, ta e prome. Crea bo mesun categoria prome cu lansa cualkier producto/servicio y lo bo tin 90% di exito den e Mercado den e prome salida!
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