Tuesday, June 12, 2012

12 punto pa aumenta BENTA den cualkier tempo






Scirbi pa: Steve Francees
stevefrancees@hotmail.com



Tin hopi persona cu ta traha den benta y tambe negoshinan cu tin urgencia pa benta subi y mi ta convenci cu si pone e puntonan aki “den accion” lo subi bo benta.

1. Responde rapido: Ora un prospecto bini pa puntrabo pa un informacion di loke bo ta bende of ofrece, move rapido! Un prospecto a bini serca bo sea el a jamabo of a pidi mas informacion via bo website of a bini personal serca bo, loke sea ta e caso, move rapido. No prospone prospecto cu kier informacion. Mas liher bo dune un contesta di loke e persona aki a puntrabo, dus mas liher bo move, mas experto lo bo aparenta den e mente di e prospecto. Ora un persona hasi algo rapido pabo, bo ta sinti cu abo ta importante, unabes cu e prospecto sinti esaki di bo parti, lo bo gana su aprecio direct. E prospecto ta sinti su mes bon cu abo ta dispuesto pa jude lo mas rapido posibel.

2. Usa palabranan bunita cu ta anima: Un prospecto kier sinti su mes balora y wordo trata cu honor y respet, dus bo palabranan, bo forma di traha e frasenan mester ta palabra cu ta anima y crea honor na e persona. E prospecto na telefoon mester sinti cu bo ta admira y balore, door cu bo ta usa bo palabranan cu ta crea motivacion y un bon relacion entre abo y e prospecto. Bo ta na telefoon cu un prospecto, wel, hasi manera e ta dilanti di bo, hari, hasi bo cara cu exprecion di alegria ora cu bo ta papiando cu e prospecto. Abo actua manera e ta un persona masha importante mes pa bo y ta un previlegio pa jude. Bo exprecion di cara ta wordo expresa den bo palabranan, cu otro palabra, bo palabranan ta vibra e aparencia di bo cara.

3. Trece humor den bo palabranan: Humor semper ta crea e laso di relacion, y ta duna un toke special den e relacion, den tur loke bo hasi crea espacio pa un humor chikito, no hunga payaso, pero djis algo chikito cu asta abo so lo hari, pero esaki e prospecto ta tuma como cu abo ta contento di jude. Dus selecta e palabranan di humor adelanta y cada bes bo ta test cual ta funciona mihor, durante di algun test bo tin sierto palabra of exprecionan cu ta crea humor, y bo por keda usa e exprecionan den e direccion aki.

4. Conseheria: Duna informacion relevante pa e prospecto, nos a bai come den un restaurant y a bisa e waiter cu nos kier un sopi grandi pa nos cada un, e waiter a bisa nos cu kisas esey lo ta mucho grandi pa nos por caba di come y e ta conseha nos pa come un chikto cu tog ta bastante grandi y door cu ta bini cu mas cos adicional etc esaki ta suficiente. E waiter por a bende nos mas, pero a scohe pa asina nos por tin mihor probecho di e cuminda, e no a pensa di bende nos algo cara, pero a pensa cu otro biaha pa nos bai bek. Duna conseho na e prospecto, dus pa bo hasi esaki bo mester conoce super bon bo producto/servicio. Saca tempo pa lesa di bo producto of servicio, pa asina bo por duna un bon splicacion di dje. Lista tur loke ta practico di bo product/servicio, e prospecto sigur lo aprecia esaki ora bo dune bon informacion.

5. No confundi e prospecto cu hopi alternativa: Kisas bo tin hopi mas pa ofrece y bo kier bende tambe e prospecto aki y kier logra di duna lo mas informacion posibel di otro producto na e prospecto. Wel esaki lo confundi e prospecto y por ta cu lo e no cumpra door di demasiado informacion. Si e prospecto kier un producto, dune djis algun variedad di e mesun producto pa asina e por disidi cual e kier. Kisas por dune mas informacion di otro productonan usando un folder etc pero no trata di bende tur cos den un biaha. Si bo ta sinti cu e prospecto mester di mas cos y e mes ta puntrando pa mas cos, bo por sigui e coriente aki. Idea ta pa e cliente aki ta asina contento cu bo cu lo e bini bek, asina bo ta crea clientenan pa bida largo.

6. Hasi pregunta inteligente: Bo preguntanan mester ta habri pa asina bo por hanja lo mas posibel informacion di e prospecto, kico exactamente e tin necesidad di e dje, y kico e kier. Unabes bo sa kico e mester, abo por dirigi’e na e producto/servicio cu ta jena e necesidad cu e tin.

7. Relaciona emocion cu e producto/servicio: Tur persona ta relaciona tur cos cu nan emocion, un ehempel, cumprando e artefacto aki, lo sra.. spaar hopi tempo y spaar hopi placa tambe cu sra por inverti den algo mas cu sra gusta, si bo mira un cadena cu e tin bisti, bo por bise, wel, sra por cumpra kisas un otro cadena manera esun bunita cu sra tin bisti. Of tin mas tempo pa comparti cu e yunan y of bai cu vakantie, y akinan bo ta hari tambe!!!Ora bo ta relaciona e producto cu e emocion, na e momento aki bo tambe ta bisa si y ta indica si cu bo cabes y bira bo cabes un tiki na banda, asina aki e prospecto ta aprecia mas bo palabranan cu lo toca su emocionan y djis hari un tiki.

8. Beneficionan di e producto of servicio: Lista tur e posibel beneficionan cu bo producto/servicio tin, revisanan, y bisa nan durante di bo demostracion, si nan ta hopi, scohe loke e prospecto tin mas necesidad di tende pa asina tuma un decision. Duna suficiente informacion pa e prospecto por tuma un desicion racional di bo producto/servicio.

9. Usa personahenan famoso cu ta usa bo producto/servicio: Tur hende ta imita otro y tin un heroe den nan bida, ta pesey propagandanan ta usa imagen den tur loke nan hasi. Bo por usa nan nomber, no ganja si, si bo sa cu un primo di dje tambe ajega di cumpra e producto ey, bo por bise esaki, tur ta crea balornan adicional na e producto/servicio cu sigur lo logra pa bende e producto.

10. Visualisa y actua manera e prospecto ta cumprando: 93% ta lenguahe corporal, asta via telefoon esaki por wordo sinti, wel Visualisa bo mes cu e prospecto aki cumpra bo producto y actua den e direccion ey, ora bo actua, e prospecto lo siguibo, y si e proscpecto sigui bo, bo mester bai na closing pa sera e benta. No tene miedo den e momento aki pero keda den control, si bo a hasi bo trabou bon den e prome parti, sigur e parti aki lo ta mas fasil.

11. Puntra pa sera e benta awe: No warda pa e cliente mes disidi di cumpra, abo mes puntre! Si encaso e tin mas pregunta, bo mester bai bek na bo presentacion y splike kico ainda e tin duda ariba dje, pero bini bek na closing, bo mester close. Si ainda bo no por close, bo por puntre kico por ta e motibonan dicon e no por cumpra e producto/servicio awe! asina bo sa kico ta pasando den su mente. E por tin varios motibo, placa, su casa no tey, mester bai cu vakantie prome, auto a danja,no mester di dje awe etc, loke e bisa ta di importancia pe. Si bo por jude cumpra awe tog, lo bo mester hasi’e, kisas den areglo di pago, of un descuento, of oferta cu tin riba e producto ey. Semper crea urgencia!.Akinan bo mester lista tur e excusanan cu bo por hanja y bo mester tin un solucion pa nan tur. Si bo logra tog pa convence pa cumpra, wel esaki tabata tremendo, pero pensa cu e persona aki por cumpra otro luna tambe. Corda cu bo kier pa e prospecto aki cumpra bida largo serca bo!

12. Invite pa bini bek: Den tur momento,sea e prospecto a cumpra of no a cumpra bo mester invite pa bini bek, dune informacion pa bai cas cu ne, e website, social media ta sumamente poderoso pa duna informacion. Hopi hende ta riba facebook, dus invitanan pa check ofertanan riba facebook of otro social media, duna bo business card, duna flyers di campanjanan cu lo bini otro luna, mustra interesa pa e prospecto of cliente sigui bini bek y cu abo lo ta contento di sigui jude den tur loke e tin mester di dje, e exito di tur empresa ta clientenan pa bida largo.

Pa cualkier pregunta of conseho, por mail mi na stevefrancees@hotmail.com 



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