Scirbi pa: Steve
Francees
stevefrancees@hotmail.com
Tin hopi
persona cu ta traha den benta y tambe negoshinan cu tin urgencia pa benta subi
y mi ta convenci cu si pone e puntonan aki “den accion” lo subi bo benta.
1. Responde
rapido: Ora un prospecto bini pa
puntrabo pa un informacion di loke bo ta bende of ofrece, move rapido! Un
prospecto a bini serca bo sea el a jamabo of a pidi mas informacion via bo
website of a bini personal serca bo, loke sea ta e caso, move rapido. No
prospone prospecto cu kier informacion. Mas liher bo dune un contesta di loke e
persona aki a puntrabo, dus mas liher bo move, mas experto lo bo aparenta den e
mente di e prospecto. Ora un persona hasi algo rapido pabo, bo ta sinti cu abo
ta importante, unabes cu e prospecto sinti esaki di bo parti, lo bo gana su
aprecio direct. E prospecto ta sinti su mes bon cu abo ta dispuesto pa jude lo
mas rapido posibel.
2. Usa
palabranan bunita cu ta anima: Un
prospecto kier sinti su mes balora y wordo trata cu honor y respet, dus bo
palabranan, bo forma di traha e frasenan mester ta palabra cu ta anima y crea
honor na e persona. E prospecto na telefoon mester sinti cu bo ta admira y
balore, door cu bo ta usa bo palabranan cu ta crea motivacion y un bon relacion
entre abo y e prospecto. Bo ta na telefoon cu un prospecto, wel, hasi manera e
ta dilanti di bo, hari, hasi bo cara cu exprecion di alegria ora cu bo ta papiando
cu e prospecto. Abo actua manera e ta un persona masha importante mes pa bo y
ta un previlegio pa jude. Bo exprecion di cara ta wordo expresa den bo
palabranan, cu otro palabra, bo palabranan ta vibra e aparencia di bo cara.
3. Trece
humor den bo palabranan: Humor semper
ta crea e laso di relacion, y ta duna un toke special den e relacion, den tur
loke bo hasi crea espacio pa un humor chikito, no hunga payaso, pero djis algo
chikito cu asta abo so lo hari, pero esaki e prospecto ta tuma como cu abo ta
contento di jude. Dus selecta e palabranan di humor adelanta y cada bes bo ta
test cual ta funciona mihor, durante di algun test bo tin sierto palabra of
exprecionan cu ta crea humor, y bo por keda usa e exprecionan den e direccion
aki.
4. Conseheria: Duna informacion relevante pa e prospecto,
nos a bai come den un restaurant y a bisa e waiter cu nos kier un sopi grandi
pa nos cada un, e waiter a bisa nos cu kisas esey lo ta mucho grandi pa nos por
caba di come y e ta conseha nos pa come un chikto cu tog ta bastante grandi y
door cu ta bini cu mas cos adicional etc esaki ta suficiente. E waiter por a
bende nos mas, pero a scohe pa asina nos por tin mihor probecho di e cuminda, e
no a pensa di bende nos algo cara, pero a pensa cu otro biaha pa nos bai bek.
Duna conseho na e prospecto, dus pa bo hasi esaki bo mester conoce super bon bo
producto/servicio. Saca tempo pa lesa di bo producto of servicio, pa asina bo
por duna un bon splicacion di dje. Lista tur loke ta practico di bo
product/servicio, e prospecto sigur lo aprecia esaki ora bo dune bon
informacion.
5. No
confundi e prospecto cu hopi alternativa: Kisas bo tin hopi mas pa ofrece y bo kier bende tambe e prospecto aki y
kier logra di duna lo mas informacion posibel di otro producto na e prospecto.
Wel esaki lo confundi e prospecto y por ta cu lo e no cumpra door di demasiado
informacion. Si e prospecto kier un producto, dune djis algun variedad di e
mesun producto pa asina e por disidi cual e kier. Kisas por dune mas
informacion di otro productonan usando un folder etc pero no trata di bende tur
cos den un biaha. Si bo ta sinti cu e prospecto mester di mas cos y e mes ta
puntrando pa mas cos, bo por sigui e coriente aki. Idea ta pa e cliente aki ta
asina contento cu bo cu lo e bini bek, asina bo ta crea clientenan pa bida
largo.
6. Hasi
pregunta inteligente: Bo preguntanan
mester ta habri pa asina bo por hanja lo mas posibel informacion di e
prospecto, kico exactamente e tin necesidad di e dje, y kico e kier. Unabes bo
sa kico e mester, abo por dirigi’e na e producto/servicio cu ta jena e
necesidad cu e tin.
7. Relaciona
emocion cu e producto/servicio: Tur
persona ta relaciona tur cos cu nan emocion, un ehempel, cumprando e artefacto
aki, lo sra.. spaar hopi tempo y spaar hopi placa tambe cu sra por inverti den algo
mas cu sra gusta, si bo mira un cadena cu e tin bisti, bo por bise, wel, sra
por cumpra kisas un otro cadena manera esun bunita cu sra tin bisti. Of tin mas
tempo pa comparti cu e yunan y of bai cu vakantie, y akinan bo ta hari
tambe!!!Ora bo ta relaciona e producto cu e emocion, na e momento aki bo tambe
ta bisa si y ta indica si cu bo cabes y bira bo cabes un tiki na banda, asina
aki e prospecto ta aprecia mas bo palabranan cu lo toca su emocionan y djis
hari un tiki.
8. Beneficionan
di e producto of servicio: Lista tur e
posibel beneficionan cu bo producto/servicio tin, revisanan, y bisa nan durante
di bo demostracion, si nan ta hopi, scohe loke e prospecto tin mas necesidad di
tende pa asina tuma un decision. Duna suficiente informacion pa e prospecto por
tuma un desicion racional di bo producto/servicio.
9. Usa
personahenan famoso cu ta usa bo producto/servicio: Tur hende ta imita otro y tin un heroe den nan bida, ta pesey
propagandanan ta usa imagen den tur loke nan hasi. Bo por usa nan nomber, no
ganja si, si bo sa cu un primo di dje tambe ajega di cumpra e producto ey, bo
por bise esaki, tur ta crea balornan adicional na e producto/servicio cu sigur
lo logra pa bende e producto.
10. Visualisa
y actua manera e prospecto ta cumprando:
93% ta lenguahe corporal, asta via telefoon esaki por wordo sinti, wel
Visualisa bo mes cu e prospecto aki cumpra bo producto y actua den e direccion
ey, ora bo actua, e prospecto lo siguibo, y si e proscpecto sigui bo, bo mester
bai na closing pa sera e benta. No tene miedo den e momento aki pero keda den
control, si bo a hasi bo trabou bon den e prome parti, sigur e parti aki lo ta
mas fasil.
11. Puntra pa
sera e benta awe: No warda pa e cliente
mes disidi di cumpra, abo mes puntre! Si encaso e tin mas pregunta, bo mester
bai bek na bo presentacion y splike kico ainda e tin duda ariba dje, pero bini
bek na closing, bo mester close. Si ainda bo no por close, bo por puntre kico
por ta e motibonan dicon e no por cumpra e producto/servicio awe! asina bo sa
kico ta pasando den su mente. E por tin varios motibo, placa, su casa no tey,
mester bai cu vakantie prome, auto a danja,no mester di dje awe etc, loke e
bisa ta di importancia pe. Si bo por jude cumpra awe tog, lo bo mester hasi’e,
kisas den areglo di pago, of un descuento, of oferta cu tin riba e producto ey.
Semper crea urgencia!.Akinan bo mester lista tur e excusanan cu bo por hanja y
bo mester tin un solucion pa nan tur. Si bo logra tog pa convence pa cumpra,
wel esaki tabata tremendo, pero pensa cu e persona aki por cumpra otro luna
tambe. Corda cu bo kier pa e prospecto aki cumpra bida largo serca bo!
12. Invite pa
bini bek: Den tur momento,sea e
prospecto a cumpra of no a cumpra bo mester invite pa bini bek, dune
informacion pa bai cas cu ne, e website, social media ta sumamente poderoso pa
duna informacion. Hopi hende ta riba facebook, dus invitanan pa check ofertanan
riba facebook of otro social media, duna bo business card, duna flyers di
campanjanan cu lo bini otro luna, mustra interesa pa e prospecto of cliente
sigui bini bek y cu abo lo ta contento di sigui jude den tur loke e tin mester
di dje, e exito di tur empresa ta clientenan pa bida largo.
Pa cualkier pregunta of conseho, por mail mi na stevefrancees@hotmail.com
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