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1. Ta exotico: Tur
loke ta diferente ta atrae mas atencion, si pensa riba animal, por conclui cu
tur loke ta completamente diferente, color, textura, ambiente, especie, wel
esun mas stranjo lo atrae mas atencion.
E ser humano ta gusta cos nobo y stranjo, semper nan kier experimenta
algo diferente. Bo siguiente lansamento mester ta completamente diferente,
exotico den tur aspecto, e producto no ta diferente pero e manera cu lo bo
lanse ta hasi e producto exotico. Tur lansamento exitoso tabata exotico y ta
door di esey a logra gara atencion pa e producto. Atencion pa bo producto
mester ta e prome objetivo, no pensa riba bende e producto, pero laga e
producto ta diferente y usa tur loke ta posibel pa asina ta diferente y ta e
prome cu ta hasi un lansamento asina. Medionan tambe ta gusta loke ta exotico,
y sigur lo crea super hopi atencion den medionan cu sigur lo promove bo
producto grandemente. Un lansamento exotico lo crea hopi publicidad gratis.
2. Ta poderoso:
Tur loke ta poderoso ta crea autoridad direct, un vehiculo grandi y fuerte ta
crea importancia na e momento cu e jega. Bo producto mester cay den e nivel di
ta poderoso, mester tin e abilidad pa logra resultadonan poderoso, manera e
cliente use, lo mester experimenta cambionan poderoso. Esaki ta conta pa tur
tipo di producto, kisas pa baha peso, wel mester mustra cu esaki si ta e
producto cu a logra e mihor resultado y si bo por proba esey lo ta super. E
persona cu usa bo producto mester sinti e sensacion di ta poderoso, mester activa
e sensacion ey cu ta laga nan sinti mihor usando e producto ey. Dus mester saca
afor tur e caracteristicanan cu ta aumenta e ingrediente aki ora usa bo
producto cu lo bo lansa.
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3. Prijs super halto pero cu super prijs di lansamento: Ningun hende gusta usa un producto
barata, door cu ta sinti cu nan ta usando algo cu no ta bon, pero si e prijs ta
hopi cara, mas cara cu nan por gana, of mas cu un persona normal por paga, pero
na net e momentonan ey e producto ta bira pagabel pa nan, si logra pasa e
informacion aki y nan gare bon, sigur nan lo cumpra, no un pero dos, door cu
nan a sinti cu nan ta cumprando algo hopi cara na un bon prijs. Nunca bende
barata, barata nunca ta bende, pero mester bende cara, dus prijs halto, pero na
un bon prijs pa un tempo hopi cortico. Despues hisa e prijs bek halto, pa
despues di un temporada bolbe duna un special pa un temporada. Na final lo bo
bende hopi mas asina.
4. Link Producto cu Imagen importante: Hende ta wordo atrae pa hende,asta hende ta sigui
hende, imagen ta bende, no ta tur imagen
ta bende tampoco!!! Por ta un imagen pret of cu personanan importante, of pasando
bon, cu hopi emocion, relax enfin, mester usa un super imagen cu ta klop cu e
producto, un imagen cu por representa e producto, akinan mester tuma idea di
personanan cu sa di cual imagen ta bende mas, puntra opinion di experto den e
area aki pa no pone un imagen cu stroba e mercadeo di e producto. No tur persona por traha den mercadeo pero
mester tin e “extra” ey den mercadeo cu lo duna e toke unico den e imagen.
5. Crea noticia nobo: Hende ta gusta tende algo nobo y bo producto mester cera noticia y si bo
logra ta den e nivel di breakingnews! Wel,
sigur lo bo bende suficiente pa varios tempo door cu bo a logra surpasa tur
loke ta “normal” den noticia. E importancia di crea noticia ta loke lo hasi bo
producto exitoso. No ta fasil pa jega e punto aki pero si ta posibel y si tin
bon plan strategico bon disenja pa logra esaki y tambe den e temporada adecua
pa lansa e producto. Usa tur medionan
posibel y tambe medionan social pa promove bo producto usando video y
publicidad imprenta.
6. Crea urgencia:
Ta increibel cu e ser humano ta gusta sensacion, nos ta gusta di ta parti di un
actividad cu tin suspenso den dje cu ta lanta nos emocion te jega un climax di
crea un sensacion extremo. Mesun cos ta pasa ora crea urgencia pa hasi algo den
un tempo limita, asta dokternan ta hasi esaki, nan ta purba jena lo mas persona
posibel den un tempo limita durante algun ora, esaki ta crea e ambiente cu e
dokter ta bon, door cu tin hopi hende ta bai serca dje, y bo mester warda pa bo
cita. Crea urgencia ta loke lo hasi bo producto bende.
7. Promove 24/7:
Semper tin guera entre marketing department y accounting, Marketing ta mira e
importancia pa promove pa asina crea mas demanda y accounting ta lucha pa no
gasta e placa den marketing, e guera aki lo no caba nunca, door cu cada un ta
mira e asunto diferente, accounting ta mira promocion como gasta placa door cu
no ta mira e resultado manera nan kier mire y marketing ta mira cu ainda mester
promove mas pa asina por bende mas. Promove 24/7 sigur lo logra e “ROI: return on
investment” mas liher. Si bo promove, esaki lo wordo mira den bo benta y mester
promove constantemente. Mas bo promove,
mas bista lo bo hanja con e mercado ta acepta e informacion di bo producto y si
mester modifica esaki, tambe lo bo hanja e informacion ey mas liher pa hasi
ajustenan pa sigui promove! www.stevefrancees.blogspot.com
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