Wednesday, August 15, 2012

Dicon mi avisonan no ta atrae e cantidad di clientenan cu mi kier.



Scirbi pa Steve Francees

Durante di anjanan trahando den un Mercado multicultural, bo ta hanja cu constantemente e mentalidad di e Mercado ta cambiando. Ami ta kere cu e mentalidad y perpectiva ta cambia den cada 70 dia, dus cada 70 dia bo mester tin un strategia nobo pa keda “fit” den e Mercado. Tin ora mi ta mira algun commercial na TV of ta tende uno na radio cu ta asina laaf cu  bo ta puntra bo mes, ta ken a scirbi e script aki, parse cu ta e persona ey a scirbi e promo aki pa su mes, ta e so ta wordo atrae pa e commercial ey! Tin varios problema den dicon bo no ta hanja suficiente cliente di bo propagandanan!  Wel awe lo mi bai djis riba dos punto solamente.

Prome: Kere cu bo mester duna hopi informacion pa atrae atencion na bo producto of servicio, wel, ta purba prop asina tanto informacion den e 30 second spot ey cu na final e oyente of esun cu ta mira e aviso no sa corda mas kico ta bo punto, kico bo kier bise! Please laga bo avisonan ta mas simpel posibel,  usa menos letra of palabra posibel, pero pone un motivacion cu por direct jega  y toka e parti emocional di e persona, usa un imagen of text cu ta laga e persona pensa y realisa cu “waw” enberdad e producto of servicio aki tin cosnan cu por juda ami ta mihor y sinti mihor tambe. E parti emocional mester wordo toca, y esaki por ta djis un palabra of un imagen, y esey ta suficiente. Lo mas simpel ta jega mucho mas leu, djis pensa riba avisonan cu a gara bo atencion, asta cantica cu a Rate halto, ta e canticanan mas fasil den letra y musica manera” Don’t worry, be happy”.

BTW bo por mail mi na stevefrancees@hotmail.com pa cualkier pregunta, ta gratis!

Anyway ban pa esun di dos!!! “Call for action” na final di cada propaganda MESTER tin un “call for action” mester tin un palabra of un push pa jama, busca, pa asina bo por hanja e producto of servicio aki. Mester crea urgencia pa actua awe, no majan pero awe! Si bo no hinca e stragegia aki den bo propagandanan, lo bo perde hopi oportunidad pa “Close the sale”. Lo mi pone e importancia di e strategia di “Call for action”!!!! wel, kisas bo a pone hopi atencion den e storia y duna informacion di bo producto, e prospecto a lese/mire y a hanja suficiente informacion pero bo no a crea e urgencia pa a tuma accion, dus bo a djis informe di loke bo ta bendiendo, wel e problema ta cu bo competencia tambe ta target riba mesun prospecto, awor lo ta hopi malo si abo a gasta bo tempo ta educa e prospecto y e competencia ta djis duna algun extra informacion di su producto of servicio, dus nan a complementa loke abo tabata falta, pero nan Si a puntra pa “Call for action” dus nan a crea e urgencia pa “close the Deal” y door cu nan si a move den e stragegia aki, nan a gana un cliente mas! Hopi tristo!! Wel esaki ta pasa masha hopi mes! Dus, bo propaganda mester ta lo mas simpel posibel y usa palabra y imagenan cu ta toca e parti emocional di bo prospecto y hinca “Call for action” den dje! Simplemente crea urgencia pa sera e benta lo mas rapido!y den hopi casonan mester pone fecha cu e promocion lo termina!
Mail mi  libremente: stevefrancees@hotmail.com  lo mi aprecia bo input! 1.000.000 di danki!

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