Scirbi pa Steve Francees, sales & Marketing Trainer
1.
Conoce bo producto: Un di e strategianan super
fuerte den benta ta, con bon bo conoce bo producto of servicio. Den e mercado actual,
prospectonan ta cumpra serca experto y no nobato(ordinario), bo mester sa hopi
informacion di loke bo ta bendiendo pa asina por duna un bon descripcion na e
prospecto, tur e bentahanan cu bo producto of servicio tin pa asina bo por jena
su necesidad. Product-knowledge ta un “must” pa asina bo por subi bo benta. Bai
riba internet, busca pa sinja mas di bo producto, ora bo tin un oportunidad, no
perde bo tempo, sinja mas di e detayesnan di bo producto y esaki lo dunabo un
bentaha dilanti di bo competencia.
2.
Busca un niche (Target segment) den e Mercado: E
“mindset” di cu, ta tur hende ta mi cliente, esaki no ta funciona y ta asta robes,
bo no por bende na tur hende, bo mester scohe un grupo of segmento den e mercado
cu lo bo duna extra atencion, e grupo aki ta bo clientenan cu tin mas necesidad
pa bo producto. Busca lo mas tanto informacion di e segmento aki y busca e
strategia con lo bo bai bende nan, strategia di mercadeo mester ta dirigi riba
nan, mester usa palabranan cu nan ta comprende, usa imagen cu ta atrae e segmento
aki. Hasiendo asina , dus scohe un segmento den e mercado y purba lo maximo
jena nan necesidad cu bo producto/servicio, esaki lo aumenta bo benta y tambe
lo atrae “otro” segmentonan pa bo producto. No tin miedo di ta exclusivo, esaki
lo hasibo unico y apart den e mercado actual.Un niche por ta Homber di 50 – 60 anja
cu tin nieto, of hoben-adulto di 23-30 anja cu ta formando un famia, of muchanan
di 7 pa 9 anja etc! hasi’e y lo bo mira bo clientela crece.
3.
Puntra 7 cliente pa referrals: Sigur bo tin
bastante cliente contento, e echo cu bo ta lesando esaki ta bisa cu abo ta
interesa den hanja mas cliente!. Traha un lista di 7 cliente y jamanan,
puntranan pa dunabo 3 persona cu tambe por cumpra bo producto/servicio, sigur
cliente contento lo dunabo nombernan y jama e prospectonan aki, usando nomber di
esun cu a dunabo nan nomber. E strategia aki ta sumamente poderoso y sigur si bo
hasi’e lo bo hanja mas cliente.
4.
Traha oferta pa tempo limita: Tur hende ta gusta oferta, clientenan ta para
den rij, 1 dia prome pa cumpra cellular ora tin bazaar, door cu nan por hanja
mihor prijs door cu tin cel na oferta. Hende ta gusta esaki y abo por tuma
bentaha cu esaki. Mayoria biaha den bo prome oferta, bo no ta hanja mesun tanto
cliente nobo, pero ora pa di dos biaha cu bo bini cu oferta pa tempo limita,
waw, prospectonan lo bini na careda pa cumpra bo producto.
5.
Organisa un Expo chikito: No warda te cu tin
expo-nan grandi pa expone bo productonan, esaki por wordo hasi den bo
empresa/ofisina of na un cliente mes, por huur un sitio tambe pa esaki, no
mester pensa den grandi, algo chikito cu algun cliente potencial, kisas pa 3
ora solamente, djis pa prospecto y clientenan por bini pa hanja mas informacion
di bo producto of servicio. Tur persona cu bini mester tin oportunidad pa gana
algo, mester bira interesante pa nan laga nan schedule pa bin bo expo. Por hasi’e
den bario, buurtcentrum, na cas di famia, den supermercado etc. Djis usa bo
creatividad y pensa diferente.
6.
Hasi un trabou boluntario: Tin asina tanto
trabounan den comunidad cu por wordo hasi pa asina por hanja mas cliente, juda
den bario y usa T-shirt di bo producto/servicio of pone banner, ora media bini,
busca pa sali den corant of entrevista na radio. Den bario mes tin persona cu por
ta bo cliente.
7.
Abo bai unda bo prospectonan ta: Hopi biaha ora
bo jega cas, bo ta cansa pa bolbe sali atrobe, pero ta importante pa bo asocia bo
mes cu e grupo potencial cu bo producto/servicio. Mas hende bo conose, mas
oportunidad bo tin pa hanja mas cliente, dus abo djis bai unda nan ta, cana cu
e grupo aki. Amigonan ta importante sigur, pero clientenan nobo ta sumamente
imoprtante, door cu ta den esaki ta depende di bo exito den empresa.
8.
Scohe pa bira mas amistoso: Hende semper mester
di keda motiva, y un persona amistoso cu hopi entusiasmo semper ta contagia
otro y tur hende gusta anda cu hendenan cu ta mas felis cu nan. Nos ta bibando
epocanan hopi depresivo y “hendenan” ta buscando Personanan motiva pa juda
motivanan. Si bo kier mas cliente, bo mester tuma e decision di ta mas amistoso
y expresa emocion ora bo tey presente.
9.
Structura bo dia: Bo dia no ta cuminsa mainta,
pero e anochi prome, dus prome cu bo drumi anochi, zorg cu locual ta e ultimo
cos cu bo hasi ta positivo, algo creativo, kisas lesa algo cu ta lanta bo spirito,
mira un pelicula cu ta inspirabo, lesa proverbionan, usa bo tempo bon y educa
bo mes. Mainta lo bo lanta cu e ultimo pensamento di e dia prome, y plania bo
dia, structura bo agenda, traha un check list pa asina bo por logra tur loke bo
tin plania pa e dia ey. Bendedornan mester re-structura nan ruta, bishita mas
clientenan (no esunan grandi solamente) pero tur. Si bo ta traha den ofisina,
traha un schedule pa asina tin un structura kico mester wordo logra y pone como prioridad “Hanja clientenan nobo” y “mantene
clientenan existente”.
10.
Revisa bo resultadonan: Hopi biaha ta traha pero
no ta tuma tempo pa revisa y analisa kico a bai bon pa mehora. Re-check loke bo
ta hasiendo cu enberdad ta dunando resultado, si loke bo ta hasiendo no ta
produci clientenan nobo, mester cambia of adapta bo plan di trabou. Ken ta
strobando, kico mi no ta hasiendo, kico por wordo hasi etc. Reuni cu bo manager
of cu bo bendedornan, administratie, magazijn etc. Check alternativanan pa
asina por genera mas clientenan nobo. Mester revisa y hasi cambionan na ora,
corda cu competencia no ta drumi, dus abo mester hasi e “extra” ey pa asina abo
por tin e cliente prome cu nan. Puntra mas hende pa opinion y ideanan “nobo”
con bo por hanja mas cliente y revisa esakinan y implementa nan.
Hoip exito y sigur hasiendo esakinan lo bo hanja
mas cliente, blessings Steve!!!
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