Den e luna
aki tur empresanan ta pensando con pa saca mas probecho di e ultimo dos lunanan
cu a keda di e aña aki y pa asina por sera aña cu ganashi y tin cu ta bringa pa
break-even. Den luna di September ultimo mi a scirbi con e economia lo mira
cambionan den e efecto di pre-eleccion y mi a haña hopi reaccion cu tambe a
pasa asina y tin empresanan cu tambe a hasi cambionan na ora pa no a sufri e
bahada di e competencia cu eleccion. E strategia di awe ta hopi efectivo pa
negoshinan den “retail” dus ta bende productonan den un edificio. Den
psicologia di benta tin dos accion masha importante, entrada y salida, con ta
trata e cliente na entrada di e negoshi y ora e sali di e negoshi, esakinan ta
e fundeshi di un excelente servicio unda e cliente lo keda bini bek pa cumpra
na e negoshi ey, asta si e prijs ta mas caro cu e otro.
Aki fayonan
grandi ta wordo hasi cu ta causante di un cash-flow abou, mayoria empresa ta
pone atencion riba e parti mei-mei di e sales-pitch, dus e climax di benta ora
ya e person ta paden di e negoshi, pero a resulta cu esey no ta suficiente,
anyway ban riba e strategia di entrada y salida.
Unda e cliente
ta para su auto?, akinan tur ta grita “den parlinglot” y esey ta corecto, bo sa
cu parkinglot mester ta bo strategia #1? Den cual sentido!, wel akinan ta e
prome encuentro cu bo negoshi, si e parkinglot no ta sigur, bo por lubida cu e
cliente lo para su auto den dje!esey ta logico, tur empresa,por ta loke sea e
empresa, pero tur cu tin un bon parkinglot ta considera di tin bon servicio y e
cliente lo paga loke sea pa drenta y cumpra den e empresa, esaki ta pasa hopi
na restaurantnan di calidad, unda prijs no ta e problema pero servicio ta conta.
Of asta si tin seguridad den parkinglot, pa cuida e autonan y si e personal di
seguridad tin super bon manera y ta duna bon servicio, esaki lo genera hopi mas
entrada pa e empresa. Ofertanan “jugoso” of “Juicy” mester wordo poni den
parkinglot, crea demanda for di pafo, laga e mente di e persona cuminsa bende
su mes for di e momento cu e drenta den e parkinglot. Pone banner di super
ofertanan, y trahanan grandi, no spaar riba material, mas grandi nan ta, mas
impactante nan lo ta den e decision den e mente di e prospecto pa cumpra. Vooral
hende muher, ora nan mira un oferta “juicy” ta direct nan ta bisa “Ai, Papi,
ban mira kico e ta”y e homber ta hala un rosea y trek su cara un tiki, pero
toch ta drenta tras di e muher. Esaki tambe ta conta pa e fachada di e empresa,
fachada lo trek of core cu cliente. Manera e prospecto drenta e negoshi,direct
mester tin un atencion pe, hopi ta bisa cu mihor laga e prospecto cana trankil,
pero mester ofrece algo, e atencion aki pa e prospecto ta simbolisa cu bo tey
pa juda, no sali bisa “ala orden” esey ta core cu prospecto, e palabra aki ya
ta “outdated” wel aki na Aruba esey a muri hopi aña pasa, y a mata hopi
oportunidad pa comunica. E persona cu ta bende no mester bende! E mester juda,
soluciona e problema cu e prospecto tin, mester ta un consehero y esey mester
sosode durante di e entrada den e negoshi, den e prome secondenan. Den climax di
benta, ta bisa cu e prome encuantro ta 80% di e benta mester traha riba e
entrada aki, pone enfasis ta train empleadonan/bendedornan riba e importancia
di e entrada.
Wel y e di
dos ta salida!, akinan supermercadonan por score masha halto mes, si nan train
e “pakker-nan” pa actua mas servicial, smile cu e prospecto, jama e cliente
danki pa cumpra serca nos, juda e clientenan cu mas rapides y entusiasmo, pero
cu respet, sigur e cliente lo keda masha contento y lo kier bini bek door di e
ultimo servicio di calidad cu el a haña. Mesun cos ta conta pa net prome cu e
cliente of prospcecto sali di e negoshi, mester tin un super trato pe, e ultimo
imagen lo keda den su mente y basa riba esaki lo sigui traha riba dje pa bini
bek y cumpra loke e kier, si e no tin placa e ta bin majan bek cu e placa door
di risibi bon servicio na entrada y salida di su bishita na e negoshi. Nunca
laga un prospecto bai sin dune nada, kisas un sample di algo, un coupon pa
jena, un folder cu mas productonan,tur loke ta informacion balioso y “cosnan”
gratis pa e prospecto, lo crea un relacion in-direct hopi fuerte cu e
prospecto, mester mira esaki manera un simia cu ta wordo sembra den e prospecto
cu pronto lo crece y duna su fruta cu e prospecto bira un cliente y keda tambe
un cliente. Cuminsa awe pa pone e strategia di entrada-salida den funcion, Blessings
Steve
Masha danki
pa bo reaccion stevefrancees@hotmail.com
(297) 738-0777
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