Neo-Marketing, loke nos por siña di e
problema di Venezuela
Scirbi pa Steve Francees, Marketing Consultant
Awor rond mundo e situacion di Venezuela ta conoci y esey no
ta pa medianan tradicional, door cu esakinan awordo kita, asta canalnan riba
cable-TV awordo kita pa asina no pasa e informacion real di e situacion di
Venezuela. Mi no kier bai den politica, tampoco duna mi opinion pero kier pone
enfasis riba e structura Neo-Marketing cu ta wordo usa cu ta dunando su
cobertura cu a surpasa medionan tradicional. Nos tur sa e impacto cu
social-media tin y mi ta kere cu hopi empresanan no ta usando nan media social efectivamente
y ta jammer door cu esakinan ta neo-tactics cu por tin tremendo efecto riba e
promocion di loke bo ta bendiendo of servicio cu ta dunando. E fout cu
empresanan ta hasi, ta promociona e
producto of servicionan den social-media manera den Facebook,nan ta ”traha un
aviso cu potret di e producto”y post esaki, keriendo cu prospectonan lo “like”
nan aviso y na final reacciona, y
hasiendo asina, lo no tin e cobertura y atencion den facebook.Hendenan ya no ta “like” mas manera dos aña pasa! E mester
ta echt hopi bon pa asina e “like-nan”
por subi. Pero e aviso of post, mester
crea atencion rond di dje manera un noticia of un informacion unda e prospectonan
por siña di dje y despues presenta loke bo kier bende. Pa duna un ehempel, e
mihor propagandanan ta cuminsa cu un storia, incorpora cu imagenan cu ta gara
bo atencion, y ta lanta bo emocionan, kisas lo lagabo hari, of hasibo curioso
of e storia ta hincabo den un sierto sentimento pa despues na final presenta e producto pa
djis algun seconde. A resulta cu e structura aki tin mas impacto y ta crea mas
relacion di bo producto cu bo prospectonan, door cu ta capta atencion prome y
despues ta presenta e solucion cu ta e producto mes. Neo-Marketing ta usa medionan social y crea
atencion general, despues relaciona cu e prospecto y si e prospecto sinti su
mes involucra cu e storia, direct e structura di neo-marketing ta conecta cu e
prospecto y lo sigui na final pa jega na e climax unda e prospecto tambe por
reacciona pa asina kier tin e producto ey. Neo-marketing ta un proceso cu ta
cuminsa den educacion, relaciona,conecta y na final bende e producto/servicio.
E structura aki no por wordo altera, pero si hasi’e lo tin su beneficio den e Mercado
di awe. Esey nos por mira den loke ta pasando awor na Venezuela cu e e rednan
social ta wordo usa pa transmiti informacion y esaki ta bayendo hopi rapido. E informacion ta
wordo pasa di hende pa hende y asina ta crea un netwerk masha grandi mes y ta
bira sumamente efectivo den promociona un informacion. Neo-marketing lo sigui
bira mas fuerte tur dia y tur marketers mester inverti mas den dje. Loke ta hasi
neo-marketing caro ta e tempo cu ta wordo hinca den dje y esey ta costa placa,
pero ta e invercion cu mester hinca den dje pa asina e por funciona.
Neo-Marketing ta e plataforma pa mercadea cualkier producto, mi no ta bisa cu
mester cancela medianan tradicional, pero mester balansa e budget y inverti den
Neo-Marketing. Neo-Marketing tin un
cacacter hopi humano door cu mester jega serca e prospectonan riba un base
social, dus mester por relaciona cu e prospecto prome, dus propagandanan mester
wordo humanisa lo mas posibel pa asina tin un relacion mas profundo y cu
interes di e prospoecto. Durante di 16 aña trahando como Sales & Marketing Manager, mi a ripara y
a biba e cambionan aki, structura y strategia cu nos tabata usa tempo di
Consales, promocionando 52 liña di productonan, ya no ta asina mas y no tin su
efecto mas manera antes, cos a cambia y awor ta Neo-Marketing y tambe
bendedornan mester bai amplia nan mes den Neo-Sales of Neo-Benta. Structura di
Benta y Mercadeo a desaroya y e evolucion aki ta den su peak awor den 2014 y mester gara
e concepto nobo aki cu dos man pa asina por keda competitivo den nos mercado cu
cada dia ta desaroyando y cada empresa mester desaroya prome cu e mercado-prospecto
desaroya. Blessings Steve
Si tin pregunta of observacion por mail mi libremente, stevefrancees@hotmail.com www.stevefrancees.blogspot.com
(297) 7380777
No comments:
Post a Comment