Thursday, February 27, 2014

Secreto EMPRESARIAL dicon Facebook a cumpra Whatsapp!


Secreto EMPRESARIAL dicon Facebook  a cumpra Whatsapp!

Nos tur a keda boca habri siman pasa ora e hoben lider di social-media, Mark Zuckerberg di Facebook a anuncia cu Facebook a cumpra Whatsapp pa 19 Biyon  y den e weekend cu a pasa, usuarionan di Whatsapp a experencia problema cu nan whatsapp. Wel nan tabata den e cambio di un empresa pa otro y e persona cu a inventa Whatsapp cu ta Jan Koum alogra un di su bentanan mihor di su bida. Un hoben cu a lanta den pobresa na Ukrania y a logra jega Merca, unda e mester a mop supermercadonan pa asina por sobrebibi y no por a termina su estudio y na final mester a bai traha. Jan mes a educa su mes den sistema di computer y a haña un oportunidad pa traha na Yahoo. 5 aña pasa a lansa su APP cu ta Whatsapp y awor Jan ta un biyonario, logrando di bende su APP cu facebook. Aki nos por mira dos hoben (Mark y Jan), tur dos a logra comercialisa nan ideanan den un tempo hopi record. Tur dos producto ta red-social y comunicacion, dus si pensa un rato bon, red di comunicacion tin hopi poder y esey Facebook kier y Mark sa e balor di tin comunicacion-masal den su man. E secreto commercial di Facebook ta “Tin e Red mas grandi di comunicacion na mundo”, door cu unabes e tin esaki, e por bende cualkier producto usando e plataforma di red cu e ta doño di dje. Na otro banda Jan tambe ta sabi, y door cu e tabata traha na Yahoo, a mira e importancia den comunicacion, tapesei el a traha Whatsapp. Kico empresanan aki na Aruba por siña di e dos hobenan biyonario aki?. Empresanan mester inverti den un red eficas di comunicacion pa jega serca prospectonan y un red eficas pa mantene comunicacion cu nan clientenan existente. No por hasi negoshi sin balora e red di comunicacion entre e prospecto cu e empresa, empresa cu faya den comunica efectivamente cu e prospectonan lo sufri door cu nan benta lo no subi y na mesun manera, si empresa faya di comunica efectivamente cu nan clientenan, lo tin chance pa perde e clientenan, si un otro empresanan cu ta bendiendo mesun tipo di producto, cu Si ta comunica efectivo cu nan. E plataforma di comunicacion den e structura(Marketing) di empresa ta Sumamente importante y esaki nos por a mira den e compra di Whatsapp.  Presencia online, social media, texting cu potret ta parti integral di Neo-Marketing y empresanan mester cambia nan strategia pa sobrebibi den e futuro sercano, medianan tradicion no tin e poder mas manera antes y e strategia di comunicacion a cambia y empresanan mester adapta rapidamente cu e desaroyo cu ta bayendo cu un speed hopi halto. Mester inverti den comunicacion, strategianan nobo con mercadea e producto y servicionan, esaki ta e sanger cu lo mantene e empresa riba nivel, inverti den strategianan nobo y comunicacion mester ta e plataforma. Loke awordo hasi 5 aña pasa ya no ta dunando su resultado mas y empresanan mester ta mas adelanta du e desaroyo di e Mercado pa asina tin e plataforma di marketing corecto, prome cu e Mercado jega eynan, ta miho lansa algo prome cu tempo cu despues di tempo(btw,  lansa algo na e momento apropia semper ta miho) . Blessings Steve

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