2 problema cu mester di atencion direct!!
Scirbi pa Steve Francees, Sales & Marketing
Ta asina jammer cu comerciantenan ta hinca asina tanto placa den mercancia y cu mester bende pa asina paga gastonan y mantene un cashflow positivo y ta core hopi risico den e Mercado actual. For di Januari e aña aki, e bentanan general a baha door cu e buying power ta menos y sigur esaki lo keda asina te cu juli e aña aki, dus mester traha mas duro pa asina keda “fit” den e Mercado actual, nos ta drentando semana Santa, despues di Mama, Tata y despues Mundial lo tuma tur atencion!!! Lo mester hasi cambionan inteligente y tuma iniciativanan nobo!!!.
Tin dos problema cu ami ta mira cu mester di atencion direct!
1. Menos hende ta drenta negoshinan pa cumpra: Si compara antes cu personanan tabata cana window-shopping, esey a bai for di moda, e generacion actual ya no ta den esaki, si mira na e mall-nan ta puro mucha jong bo ta mira anochi ta cana rond y algun turista tambe cu ta djis “hang-around” y algun adulto-local cu ta minoria cu ta cana rond wardando pa nan pelicula cuminsa! Si nan drenta un tienda ta djis pa mira kico mas tin, pero nan no ta den e “esfera” pa cumpra, dus tin masha tiki ta drenta y esaki ta pasando mas y mas, cu hendenan no ta drenta den un tienda asina hopi manera antes. Loke ta pasa tambe ta cu e bendedor(a) ta sinti cu e cliente no a bini pa cumpra, pero shon!!! Ta abo mester bendenan, ningun cliente ta bini ya pa cumpra nada mas! Tapesey e bendedor(a) tey den e tienda, pa bende e prospectonan! Door cu e dianan aki menos hende ta Shop!, no por laga un persona drenta y sin wordo bendi, tuma tempo cu cada persona individual y trate super bon, asina so e lo cumpra. E mesun efecto aki tin tambe den caya y tambe na negoshinan den retail.
2. Calidad di servicio na cliente no ta riba nivel: Aki mi ta exagera un poco,pero si mi ta kere cu e calidad di servicio na cliente no ta bon. Esaki ta depende di cada tipo di negoshi, si bo ta bende producto y asesorionan chikito, wel bo mester tey constant hunto cu e cliente, prome pa laga e cliente sinti bon, dus cuminsa cu un sonrisa riba e cara y bisa “Bondia,sra” (y please NO bisa “cu kico mi por judabo” bo sa caba cu e ta bisa “mi ta djis wak”) e pregunta di mas kens cu tin esey ta, cu ta sera e oportunidad pa comunicacion habri cu e prospecto, y ta net esey no mester pasa, mester tin combercacion habri cu e prospecto. Bendedor(a) ta keha cu no tin placa na Aruba,cos ta malo, pero ta nan mes ta sinta papia cu otro y no ta atende e cliente manera mester ta. Den e tempo actual, no por laga un prospecto bai asina fasil, bo mester saca afor kico e kier y bende loke bo tin, si ta paña bo ta bende, lage pas e pañanan, tuma tempo cu e cliente, bai e extra cu ta necesario cu e cliente, pasobra ta den e extra ey cu bo bai cu e cliente, e lo por cumpra. Ta jammer cu abo laga e prospecto bai y e cumpra na bo competencia.
Blessings Steve (297) 7380777 stevefrancees@hotmail.com www.stevefrancees.blogspot.com
***Marketing Cafe, e siman aki.(papiamento)
3 dia di seminario/workshop di SALES, MARKETING & Graphic Designing
27-28 y 29 di Maart, parti mainta di 9am - 12pm.
(Diahuebs-Diabierna y Diasabra awor !!!)
Lugar: Brownies, Goodies & Coffee (na Ponton, Un sitio nobo net banda di Rincon de Maria)
Tur facilitadornan ta profecional den Business Management.
(Material y Certificado) grupo lo no ta grandi pa mihor interaccion!.
Jama 7380777 (Steve) pa reserva of reply riba e mail aki) *See Attachment*
SALES/ Diahuebs dia 27/ 9am - 12pm
MARKETING/ Diabierna 28/ 9am - 12pm
Graphic Designing/ Diasabra 29/ 9am-12pm
Un tremendo "Boost", pa siña y "refresh" e personal y surpasa target den e lunanan aki!.
See attachment y jama/mail/whatsapp pa mas informacion.
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