9 pakico bo ta perdiendo cliente!
Scirbi a Steve Francees, Sales & Marketing Consultant
1: Prijs a surpasa e
balor di e producto.
Prijs ta algo importante
mester tene bon cuenta cu ne mas awor cu internet ta competencia di tur
retail store y por haña mihor prijs online. Si clientenan no ta bini bek ta nifica
cu nan a logra haña mas balor pa nan placa na un otro sitio y a cambia pa e
otro. Corda cu pa tur loke bo ta bendiendo mester di balornan adicional cu lo
juda hisa e balor di e producto, asina e cliente ta sinti cu e balor di loke e
ta cumprando ta mas halto cu loke e ta pagando. Dus vooral den e dianan aki,
busca “cosnan” adicional cu lo subi e balor di bo producto.
2: E nivel di
servicio a keda mesun cos of a baha
Servicio ta sumamente importante y mester check e nivel di
servicio regularmente, unabes cu e calidad di servicio baha, e clientenan lo
sinti’e direct, y kisas lo nan no bisabo pero nan ta djis “trek” cara y no
bolbe bek. Kisas e persona cu ta atendiendo e clientenan tin un character poco
hostil of ta hopi temperamental. Tambe por ta cu e persona cu tabata duna bon
servicio a cambia di posicion y no por atende e clientenan mas. Servicio no por
baha pero mester ta algo cu diariamente mester traha riba dje pa mehore.
3: Na un momento
crucial, a perde contacto cu e clientenan
Esaki ta pasa masha hopi ora e negoshi ta den desaroyo y ta
bezig ta expandiendo, kisas cu construccion nobo, of lantando un otro sucursal
of asta e focus a cambia y bo ta perde contacto cu e clientenan. Den e
strategia di Marketing mester tin un vehiculo cu lo evita esaki di pasa, no por
perde contacto cu e fuente cu ta genera entrada.
4: Bo awordo conseha
pa stop of baha man den mercadeo.
Esaki ta straño pero tin hopi “experto vooral den
accounting” ta conseha nan clientenan pa baha gastonan di marketing door cu den
nan bista ta gastamento di placa, nan ta mira marketing como vet y no como e
sanger den e compania. Ami lo conseha pa tuma varios conseho prome cu tuma
sierto desicionan den marketing. Si un aviso no ta dunando su resultado, sigur
mester corta cu ne, y hinka e placa den un otro strategia pero no corta den bo
marketing budget. Siman pasa mi tabata na un sitio di icecream y a topa un Dj
cu a bisami cu e la cambia di radio pero ta sumamente importante pa un Dj keda
zona na radio, door unabes cu un Dj sali pa djis 1 luna for di aire, ya ora e
kier bin bek ta hopi difisil, door cu sponsornan ta cay direct. Dus como
compania bo mester keda zona.
5: Inovacion a bira
un palabra di pasado.
Un cos cu tur hende gusta ta cos nobo, hende gusta loke ta
“in” y esaki ta inovacion den bo empresa, mester tin cambionan inovativo y ami
ta conseha cada 40 dia mester tin un inovacion, mester incentiva e personal pa
keda inovativo y sigui bin cu ideanan nobo pa asina evita cu inovacion ta wordo
mata. Algo cu ta mata inovacion ta ora
bo tin un hefe hopi “bossy” loke e bisa, asina e cos mester bai, si esey ta e
caso, shonan cambia e manera ouderwets ey.
6: Clientenan a
desaroya sin bo sa.
Hende ta sigui desaroya tur dia y un negoshi tambe mester desaroya,
no por keda atras pensa den pasado, e cliente ta crece den edad, e ta casa, muri,
un yu ta nace, sobrino a gradua, bisiña nobo, tur esakinan ta bisa nos cu nos
Mercado ta den un desaroyo masha pisa. Muchanan ya no ta hunga cu e mesun coy
hunganan di prome, loke nan tabata hunga cu ne 5 aña pasa, awor mesun edad ta hunga
cu cosnan diferente. Esaki ta desaroyo y tapesei mester hasi research cada
temporada pa asina sa e direccion di e desaroyo di e Mercado.
7: E productonan ya
no ta den demanda.
Tur bon producto tin su fecha cu ta expira y lo cay di popularidad y esaki tambe ta conta pa
sierto productonan y den negoshi di bistimento(fashion), esaki ta masha fuerte,
manera bendemento di auto tin un precion enorme pa bende e auto prome cu e
over-year, asina e pasa e temporada ta mas difisil pa bende. *Por inova e mesun
producto, door di presente diferente, dus den un bachi nobo pa sigui mantene e
demanda. Otro opcion ta busca producto/servicionan nobo pa asina keda den
demanda.
8: Empleadonan
demotiva
Loke ta hasi mas daño cu tur ta empleadonan demotiva, esaki
ta e cancer di cualkier empresa, empleadonan motiva lo crea un atmosfera di
progreso, nan lo duna mas y nan rendimento ta optimal, pero ora tin personal
demotiva of tin un appel no bon den e grupo cu ta incentiva e empleadonan
negativamente, lo tin un menasa bastante serio. No semper ta fayo di e
empleado, pero tambe ta fayo di gerencia cu no ta interesa pa motiva e personal
of no tin un palabra di estimulo pa e trahadornan. Un di e mihor companianan na
mundo den motivacion y trahadornan trahando den nan maximo ta e compania zappos
y ora mi a studia e compania aki mi a ripara cu nan a crea un cultura di
colegialidad entre e coleganan cu ta bai mucha mas lew cu simpel colega y
empleado di e compania.
9: Sitio ta difisil
pa jega.
Manera nos Mercado ta desaroyando tin hopi sitionan nobo cu
ta bira “in” y e fluho di comercio tambe ta schuif bai na un otro sitio
geografico. Nos ta jama esaki un market-shift, dus si e ubicacion ya no ta apto
pa e negoshi mas, mester pensa pa cambia pa un otro sitio pa asina tin mas
trafico y mas fasil pa clientenan jega na e negoshi. Blessings Steve
(297)
7380777 stevefrancees@hotmail.com
Si bo conoce un persona cu tambe lo beneficia di e post di
awe, bo por forward e pe y sigur lo ta di beneficio pa tur cu ta den e barco di
gerencia di un empresa. E idea ta pa mas persona por wordo beneficia y asina un
juda otro cu nan conocementonan. Pa
cualkier pregunta of observacon por contact mi libremente. Slds Steve.
No comments:
Post a Comment