Scribi pa
Steve francees
Nos a drenta
un temporada di anja hopi decisivo y cu hopi oportunidad pa esun cu ta move
padilanti.Nos tur conose amigonan y conocirnan cu tin hopi bon ideanan y semper
nan tin un idea cu pa nan ta e mihor idea y cu speransa cu un dia nan lo bai
pone den accion. Pero a pasa hopi dianan y te ainda e idea no a concretisa y
ainda ta den nubia. Nan ta buscando e
“mihor” momento pa lansa nan idea pero segun nan e tempo apropia no ajega ainda
y nan ta sperando anciosamente riba esaki. Wel, kisas y tempo no ajega, pero
kisas ya e tempo ajega y ta pasando caba y otronan cu si a tuma e iniciativa pa
pone e idea den accion ta gosando di un bon idea den accion.
Den comercio
esaki ta pasa masha hopi mes, kisas den e empresa por tin bon ideanan pa pusha
e benta riba,of pa lansa un producto of servicio nobo, y a papia riba e ideanan y a busca informacion
alrededor di e idea. Asta a traha un plan riba e idea pero te ainda no a lansa
e idea aki cu sigur por ta bon pa e empresa! Ideanan ta gratis y ta fasil pa
imagina, pero ora bo hanja un bon idea, no ta abo so a hanja e idea, pero porlomenos 10 persona mas a hanja mesun
idea, dus bo mester ta conciente cu ya ora bo hanja un idea, ya na e momento ey
e competencia a cuminsa, y den e competencia ey, esun cu logra pone su idea den
accion lo hanja e prome oportunidad pa pone su idea riba Mercado. Semper esun
cu lansa su idea prome tin bentaha den e Mercado competitivo. Dus un idea
pro-activo semper tin bentaha den e Mercado. E pret ta cu nos mes ta crea nos
mesun “roadblocks” den e trayectorio pa lansa e idea!Mayoria biaha pa no bisa
semper, esaki ta miedo, miedo ta paralisa tur bo accionan y ta frena bo
progreso den practicamente tur loke bo hasi, y si bo no por “deal” cu esaki, na
final bo progreso tambe lo ta limita y lo bo no alcansa e proposito di loke bo
ta jama pa hasi!
Mester
diversifica den e Mercado y hasi cosnan diferente cu normalmente bo ta hasi,
tuma iniciativa riba ideanan cu segun bo ta un bon idea y cuminsa pone nan den
accion. E miedo pa faya ta esun di mas
grandi y djis pensa riba e retonan aki ta pone hopi persona paralisa y no sigui
pa lansa e idea! Nos ta bibando un era di hopi cambionan den nos Mercado local
door di integracion di hopi mas pensamento y culturanan nobo den e Mercado, y
esaki bo no por cambi’e y no por pare tampoco pero mester saca lo mas probecho
di esaki, y ta ensera cu bo mester adapta bo mes segun e Mercado ta
desaroyando.
Busca deseo
y necesidadnan nobo y si bo ideanan ta bai paralelo cu esakinan, sigur bo idea
lo triumfa. Stop di critica cu antes cosnan tabata mihor, awor tambe ta bon
pero ta nos mester saca lo mehor for di dje. Tin hopi oportunidadnan nobo cu
tur dia ta aparese den e Mercado cu no ta satisfase ainda pero esakinan ta jega
serca esun cu ta buscando y no pa esunan cu ta sinta mira. Hopi biaha un
empresa ta warda te cu e plan ta 100% pa lanse y esaki nunca lo jega, y un
problema ta cu tin hendenan crucial cu ta tuma decision rond di e plan cu tin miedo
di tuma e risico y no kier pone fecha pa lansamento, y esaki lo costa hopi ora
bo lansa un idea mucho laat. Esaki ta pasa pa un persona normal tambe, cu net
bo kier hasi algo, un otro ta bai y hasi’e prome cu bo, anto bo kier rabia cu
nan a horta bo idea!. Den e mercado actual aki, accion ta bira e motor tras di
tur exito den e mercado. Dus si bo tin
un idea ya pa bastanta tempo caba, awor ajega e momento pa cuminsa pone nan den
accion cu cuminsa move “out of the box”, tuma iniciativa, determinacion pa
cuminsa move pa asina bo por logra bo metanan. Hopi biaha pa pone ideanan den
accion ta exigi sierto sacrficio di bo banda cu ta parti di e trayectorio pa
pone un idea den accion! Na final, ta esun cu ta pone su ideanan den accion, ta
esun cu lo gara y aumenta mas porcentahe
di market-share den e Mercado, y semper den un careda ta e mihor coredor ta
logra jega prome, dus awor ban pone ideanan den accion.
No comments:
Post a Comment