Dos pregunta
cu tur Sales Manager mester puntra nan mes!
Scirbi pa:
Steve Francees stevefrancees@hotmail.com
Den e
Mercado cu nos ta bibando actualmente, ta birando mas compeho tur dia pero na otro
banda tambe ta crea espacio nobo pa sigui diversifica y ta crea asta oportunidadnan
nobo den e Mercado.
Tur negoshi
kier crece nan entrada cu intencion tambe cu nan casflow lo crece. Tin hopi
biaha cu entrada ta crece pero tog e cashflow no ta crece door cu e gastonan operacional
cu ta bini aserca door di lansamento di e producto/servicio ey ta hopi halto y
cu na final e cashflow lo no ta dje positivo ey. Anyway, ban pa e dos
preguntanan, e prome ta cu tin dos manera pa bo por crece den entrada(sales) cu
na final lo crece cashflow. Pregunta?Kico mi kier subi 1-Margin(prijs kitando
cost) of 2- prospectonan potencial (Expande e Market Size)
1) Margin: Bo
por subi e prijs di e producto/servicio door di pone mas cosnan manera
“Beneficionan” aserca cu no ta gasto pa bo, pero si ta di beneficio pa e
cliente, dus crea mas balor pa e producto/servicio door di pone mas aserca.
Esaki ta dunabo e espacio pa subi e prijs di e producto/servicio y e bon ta cu
e cost di e producto/servicio ta keda mesun cos, ora prijs subi y cost keda
mesun cos, e margin di ganashi ta subi. Ehempel, si e prijs di un producto ta
Afl. 12,- y e cost ta Afl. 7,- esey ta nifica cu bo tin un margin di ganashi di
Afl. 5,- pa cada producto individual. Pero si pone mas beneficio y cosnan
adicional cu no ta gasto pa e negoshi aserca lo bo por subi e prijs pa Afl.
14,- y e margin lo ta Afl. 7,- enbes di Afl. 5,-. Pa e cliente esaki tambe ta
bon pasobra e ta hanja mas beneficio djis pa paga un tiki mas y pa bo margin
esaki lo subi.
Hopi negoshi
ta keda pega cu ta solamente extra cliente ta crea mas entrada pero esey no ta
corecto, un beneficio di un cliente existente ta hopi poderoso y ta mas fasil
pa bende un cliente algo extra cu busca un cliente nobo.
2) Mas prospectonan
potencial/Expande e Market Size: Akinan ta cu pa aumenta entrada lo mester
expande e market size pa bo negoshi. Tambe tin varios manera cu por crece e
Market Size, uno ta cu bo por usa mas strategia di marketing pa jega na mas
prospecto cu ta posibel, dus hasi mas propaganda, bo por hasi asina den
medionan masivo of bai den direct-marketing, direct riba un segmento di e
Mercado, of bo kier bai mas den socal-Marketing usando mas socialmedia. Tur
esakinan ta strategianan pa logra alcansa mas clientenan nobo. Un otro opcion
den punto dos ta cu bo por tambe expande e market-size door di adkeri mas
producto/servicio cu ta atrae otro tipo di Mercado, dus bin cu producto/servicionan
extra cu por atrae otro tipo di Mercado nobo pa bo negoshi. Ta importante pa
pensa bon cual puntonan cu bo scohe, sea pa crece e margin of crece e
market-size y no confundi nan dos pero pensa cada uno apart den bo strategia di
marketing.
No comments:
Post a Comment