Wednesday, August 8, 2012

3 punto cu lo AUMENTA bo benta AWE mes!


3 punto cu lo AUMENTA bo benta AWE mes!

Scirbi pa: Steve Francees / stevefrancees@hotmail.com (297) 738-0777

Sales target ta birando mas importante tur dia, mas precion ta wordo poni pa logra jega e sales target y mester pase tambe! Loke ta bon cu si abo ta lesando esaki, ta nifica cu sigur bo kier aumenta bo benta prome cu dia sera awe tardi. Ban mira algun importancia dicon bo benta MESTER subi awe!. Wel prome, si awe bo benta subi, bo comicion lo ta mas halto fin di luna y mas entrada bo tin, mas serca bo ta di jega na bo metanan personal. Imaginabo con satisfecho lo bo sinti awe tardi ora bo jega bo cas, y sa cu bo benta a subi, sigur bo auto-estima lo ta super halto y sigur lo bo ta den un posicion mihor pa paga tur cos di bo yunan y famia! E yunan cu tanto bo ta stima por beneficia si AWE bo benta subi, bo por cumpra algo extra pa nan, kisas pa scol, un regalo y algo cu abo kier pa hopi tempo pero no tabatin e suficiente entrada pa hasi esey. Wel, awor lo bo por logra di ta mas serca di bo metanan y logranan tur y sintibo mes super emociona y motiva.

E prome punto ta Decision: Tuma e decision cu awor mes lo mi hasi tur loke ta na mi alcanse pa hanja mas cliente, pero cliente cu por cumpra direct. Decision di literalmente busca cliente pa sera benta AWE y no majan! Pero AWE! Decision di sigui traha den bo Lunch-Break si esey ta posibel awe! ta djis pa awe! of sigui traha un tiki mas awetardi. Ta disidido cu awe lo mi hasi TUR loke ta posibel pa mi aumenta mi benta y esey ta AWOR! Si bo ta dispuesto pa hasi esey! Bisa awor mes! Y bisa duro!  “Awor ta e momento, lo mi hasi tur cos pa hanja mas cliente” bise 7 biaha tras di otro!!!!!!!

Informacion Gratis pa judabo den benta:  Steve Francees  (297) 738-0777

E di dos punto ta Accion:  Scribi un lista di 7 cliente cu lo bo aserca awor mes y dunanan un oferta special pa awe. Si bo ta traha den tienda, sali pafor un rato, Saluda e prospectonan cu ta cana pasa dilanti y invita nan pa drenta, sea super amigabel y dispuesto pa judanan, 30% mihor cu normal. Si bo ta bende den tienda, move rapido y trata tur cliente como sifuera nan ta super Special y busca pa jena e necesidad cu nan tin,ora jega esaki purba “upselling” presenta e cliente algo extra cu e por cumpra, dune hopi beneficio di e producto/servicio y no lage bai sin bende algo extra, pusha pa e extra aki AWE!  Si bo ta bende cas (realestate) revisa rapido bo lista y cuminsa jama prospectonan cu tin riba bo lista, si algo ta pega na Banco, jama Banco awor y jama e cliente tambe! Move den direccion pa sera benta. Mustra interes den accion, pasobra awe benta MESTER subi! No majan pero AWE! bisa atrobe  “Awor ta e momento, lo mi hasi tur cos pa hanja mas cliente” bise 7 biaha tras di otro!!!!!!!

E di tres punto: Close the deal awe! Tur loke bo a hasi awe mester jega na Closing, awe bo mester close mas! Dus mester pusha pa close mas awe, no tene miedo pa puntra pa close. Ora bo ta dilanti di e cliente, actua manera ya nan a cumpra caba y bai den “upselling” cu confiansa, no tene miedo, cliente ta gusta di hanja algo extra y si e extra ey mester tin mas balor cu e placa cu e ta bai saca, wel, lo nan keda MAS contento cu bo! Tin confiansa den bo mes, hasi oracion pa Dios dunabo inteligencia kico bisa na e momento apropia, y pone closing como prioridad. No laga bo yunan/casa/mayornan na caya awe, traha DURO pa nan por beneficia di e dia di AWE, mas cliente bo sirbi awe mas oportunidad bo tin di close y AWE esey lo sosode! Y bai traha AWOR mes!

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