Scirbi pa Steve Francees, Sales Trainer
---Jan 2013---
Si bo echt
kier bende mas awe, mi kier bisabo cu esey ta posibel, ta posibel aumenta bo
benta awe, djis haciendo algun cambionan chikito den bo manera cu bo ta aserca
y bende bo clientenan. Tin hopi Beneficionan cu lo bo bai tin si benta subi
awe!, e prome ta cu lo bo aumenta bo auto-estima, dicon?, simplemente, bo
auto-estima ta subi ora bo pone un meta y bo logre, na e momento ey bo
auto-estima ta halto.Auto-estima ta e influencia #1 cu bo mester tin pa asina
por bende exitosamente den e Mercado di awe.
Bende solucion: Hende no ta cumpra
producto! Un cliente no ta interesa den e producto ni e servicio, pero, ta kico
e producto of servicio ey por hasi den nan bida, nan ta cumpra e efecto cu bo
producto lo bai genera den nan bida ora nan hasi uso di bo
producto/servicio. Hende kier solucion
pa nan problema y si abo logra den soluciona nan problema, sigur nan lo cumpra
y keda satisfecho tambe. Si e prospecto aki compronde cu loke bo ta bendiendo
por judanan kisas spaar mas tempo,bira mas jong,traha mas placa,biba mas largo,
tin mas amor,un bida spiritual mas completo, baha peso,bira mas sabi, kita
malesa, hanja mas forsa, traha mas liher, come menos, wel, tur esakinan ta problema
cu MESTER di solucion y bo producto/servcio por judanan. E prospecto mester
wordo splica di e resultadonan di loke nan por hanja di bo producto/servicio.
No bende prijs pero resultado: No cansa
bo cabes awe ta traha descuento y pensando cu tin menos placa riba caya, cu e Mercado
no tin placa etc, cambia bo manera di pensa awe, e unico hende cu tin problema
cu prijs ta abo!!!y e cliente NO!, si e resultado di bo producto ta asina bon y
si bo a logra duna tur e resultadonan positivo cu bo producto lo genera den
bida di e prospecto, wel, e prospecto aki lo hasi su maximo di pagabo loke bo
ta bendiendo, y awe mes! Dicon? Pasobra e balor di e producto a surpasa e prijs
den e bista di e prospecto, kisas bo producto ta 10,- mas cara pero ora e prospecto a ripara cu berdad
e resultado di e producto aki ta hopi mas halto y kisas e balornan di tin e
producto aki bal 25,- mas, wel, sigur e propecto lo cumpra esun di bo pasobra
den balor agrega di bo producto, esaki a surpasa e prijs den mente di e
prospecto.
Con bende resultadonan?
Hasi
pregunta ta e prome manera pa hanja sa
cual ta nan problema y con abo por usanan den bo presentacion na bo prospectonan,
contesta e siguiente preguntanan:!
Cual ta e
frustacion di bo prospectonan?
Kico nan
kier logra den nan bida?Cual ta nan deseo y necesidadnan?
Unda nan tin dolor?
Unda nan dudanan ta?
Cual metanan nan tin?
Cual problema nan ta pasando aden(trabou/famia/deporte/fisico) etc?
Cual ta nan miedonan?
Cual tabata nan fracasonan?
Con nan emocionan ta?
Ora bo tin e informacionan aki, scirbinan y traha un lista di e beneficionan cu bo producto/servicio tin pa asina bo por cuminsa bende resultado y no producto.
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