Ken merese e placa di e cliente!
Scirbi pa Steve Francees, (297) 738-0777
E cliente lo cumpra solamente serca esun cu e cliente ta
kere cu merese su placa. Si e cliente no sinti aprecia simplemente e ta cambia
pa un otro sitio, kisas e sitio ey ta mas caro cu esun prome, pero djis pa e
mihor servicio e ta cambia, hende no ta cumpra producto solamante, pero tur
loke ta bini hunto cu e producto, con e ta wordo sirbi, con e producto ta wordo
presenta, con e bendedor ta bende e producto. Tin aspecto humano tras di e
producto cu lo cambia tur e scenario ora e cliente tin cu disidi si ta cumpta
si of no. Si un persona den un negoshi no duna e cliente e servicio cu e ta
spera di haña, e ta sinti cu eynan su placa no ta wordo balora. Si un cliente ta
cumpra 25,- pa siman na e tienda aki, y door cu no a dune bon servicio e
cliente aki a bai na un otro sitio pa cumpra e mesun producto, cuanto esaki a
costa e tienda aki, den un luna e tienda a perde 100,- di benta, 1200,- pa aña
y 12.000()12 mil florin) den 10 aña di un cliente.
Nos tur tin un hefe y esey
ta e cliente, y akinan na Aruba nos tur ta depende di cliente, y esey ta nos
turismo, nos tur ta traha directamente den un cadena cu ta sostene e turismo cu
ta nos cliente, di e persona cu ta trata e turista na pomp di gasoline, den
supermercado,restaurant, entrada na parke Arikok, e hoben cu ta splica e
turista con jega Bushiribana y persona cu ayuda e turista cambia su tire cu a
flat y asta e persona cu djis a smile cu e turista, tur cos ta un cadena di
servicio y cada bes cu un persona riba nos isla trata un cliente bon, esey ta
reforsando e cadena di servicio pa asina turistanan por bolbe y bolbe y bolbe
nos isla. Kico ta pasa ora un persona trata di saca probecho persona door di
hasi algo cu no ta bon cu e turista, esaki ta kibra e cadena aki y ta mande
masha atras, door cu e nivel di confiansa ta sumamente importante den un
cliente su mente y den su percepcion di nos isla. Ora algo pasa, ta kibra e
cadena di servicio y ta dura y costa hopi pa dreche atrobe. Cliente ta cumpra
serca esun cu ta merese su placa.
Tin un par di Supermercado cu sigur lo no haya nos placa mas
door di mal servicio, nan ta trata e cliente malo, perde respet door di papia
malo di otro cliente dilanti di clientenan y esaki no ta tur hende por cu
esaki, esaki ta un falta di respet y ta baha e
nivel di servicio. Negoshinan ta faya hopi door di no inverti den
capital humano, pero si ta invert den producto y imagen, drecha edificio etc
pero ta laga e personal atras y esaki ta de-motiva e personal y seguramente
despues di un tempo por baha e nivel di servicio door cu e persona cu ta sinti
no aprecia y psicologicamente esaki tin su efecto riba su manera di pensa y
actua cu lo refleha den e nivel di servicio na e cliente. Hopi ta pensa cu na
final di luna e ta haya su salario, tapesey e la traha pe!, wel, aprecio y incentivo
lo laga un persona funciona riba su maximo y genera hopi beneficio pa e
empresa.
Den e Mercado di awe no por laga un cliente bai, cada cliente cu bai ta
un sla duro den entradanan y henter e personal, management mester ta conciente
di esaki, di e persona cu ta atende telefoon te na e persona cu ta deliver. Un
manera pa drecha servicio ta asina , tur dia purba drecha e servicio den puntra
e cliente mes, con e ta pesna cu por drecha e servicio, e ta e persona cu nos
ta sirbiendo, dus e por duna loke mester pa drecha e servicio. Henter e proceso mester ta super bon organisa
pensando riba e beneficio di e cliente. Ken merese e placa di e cliente, wel, e
empresa cu ta duna un bon servicio y kier duna mehor servicio tur dia, asina
mes, tur dia mihor cu ajera!.
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