Tuesday, June 18, 2013

Ken merese e placa di e cliente!


Ken merese e placa di e cliente!

Scirbi pa Steve Francees, (297) 738-0777

E cliente lo cumpra solamente serca esun cu e cliente ta kere cu merese su placa. Si e cliente no sinti aprecia simplemente e ta cambia pa un otro sitio, kisas e sitio ey ta mas caro cu esun prome, pero djis pa e mihor servicio e ta cambia, hende no ta cumpra producto solamante, pero tur loke ta bini hunto cu e producto, con e ta wordo sirbi, con e producto ta wordo presenta, con e bendedor ta bende e producto. Tin aspecto humano tras di e producto cu lo cambia tur e scenario ora e cliente tin cu disidi si ta cumpta si of no. Si un persona den un negoshi no duna e cliente e servicio cu e ta spera di haña, e ta sinti cu eynan su placa no ta wordo balora. Si un cliente ta cumpra 25,- pa siman na e tienda aki, y door cu no a dune bon servicio e cliente aki a bai na un otro sitio pa cumpra e mesun producto, cuanto esaki a costa e tienda aki, den un luna e tienda a perde 100,- di benta, 1200,- pa aña y 12.000()12 mil florin) den 10 aña di un cliente.
Nos tur tin un hefe y esey ta e cliente, y akinan na Aruba nos tur ta depende di cliente, y esey ta nos turismo, nos tur ta traha directamente den un cadena cu ta sostene e turismo cu ta nos cliente, di e persona cu ta trata e turista na pomp di gasoline, den supermercado,restaurant, entrada na parke Arikok, e hoben cu ta splica e turista con jega Bushiribana y persona cu ayuda e turista cambia su tire cu a flat y asta e persona cu djis a smile cu e turista, tur cos ta un cadena di servicio y cada bes cu un persona riba nos isla trata un cliente bon, esey ta reforsando e cadena di servicio pa asina turistanan por bolbe y bolbe y bolbe nos isla. Kico ta pasa ora un persona trata di saca probecho persona door di hasi algo cu no ta bon cu e turista, esaki ta kibra e cadena aki y ta mande masha atras, door cu e nivel di confiansa ta sumamente importante den un cliente su mente y den su percepcion di nos isla. Ora algo pasa, ta kibra e cadena di servicio y ta dura y costa hopi pa dreche atrobe. Cliente ta cumpra serca esun cu ta merese  su placa.

Tin un par di Supermercado cu sigur lo no haya nos placa mas door di mal servicio, nan ta trata e cliente malo, perde respet door di papia malo di otro cliente dilanti di clientenan y esaki no ta tur hende por cu esaki, esaki ta un falta di respet y ta baha e  nivel di servicio. Negoshinan ta faya hopi door di no inverti den capital humano, pero si ta invert den producto y imagen, drecha edificio etc pero ta laga e personal atras y esaki ta de-motiva e personal y seguramente despues di un tempo por baha e nivel di servicio door cu e persona cu ta sinti no aprecia y psicologicamente esaki tin su efecto riba su manera di pensa y actua cu lo refleha den e nivel di servicio na e cliente. Hopi ta pensa cu na final di luna e ta haya su salario, tapesey e la traha pe!, wel, aprecio y incentivo lo laga un persona funciona riba su maximo y genera hopi beneficio pa e empresa.
Den e Mercado di awe no por laga un cliente bai, cada cliente cu bai ta un sla duro den entradanan y henter e personal, management mester ta conciente di esaki, di e persona cu ta atende telefoon te na e persona cu ta deliver. Un manera pa drecha servicio ta asina , tur dia purba drecha e servicio den puntra e cliente mes, con e ta pesna cu por drecha e servicio, e ta e persona cu nos ta sirbiendo, dus e por duna loke mester pa drecha e servicio.  Henter e proceso mester ta super bon organisa pensando riba e beneficio di e cliente. Ken merese e placa di e cliente, wel, e empresa cu ta duna un bon servicio y kier duna mehor servicio tur dia, asina mes, tur dia mihor cu ajera!.

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