Wednesday, June 5, 2013

Medianan tradicional ta bahando di efectidad y kico hasi!

Scribi pa Steve Francees,

E palabra mes ta bisa “tradicional” dus algo cu a bini cu e tempo y a keda te cu awor y ta cay den e seccion di tradicional, mayoria di nan ta mass-media cu ta visual,audio-visual, imprimi etc. Mas y mas marketers ta realisando cu esey no ta funciona mas y bendedor ta observa cu e manera di mercadea no ta funciona mas manera antes, e prospecto no ta wordo informa suficiente  y tampoco ta crea demanda pa loke nan ta bendiendo. Bendedornan ta man na cabes door cu nan tambe mester mercadea y bende alabes. Mercadeo tradicion ta pone avisonan den medianan y ta “spera” di por a atrae atencion pa loke nan ta propaganda!. Durante di e ultimo añanan por a mira claramente cu e structura di mercadeo no ta dje efectivo ey mas y tur dia ta birando menos efectivo. Prospectonan ya no ta kere un aviso mas dje lihe ey, pero ta hopi pero hopi mas critico, door cu mas cu un biaha ajega di wordo gaña pa un aviso.

Pero e pregunta ta awor, ta kico anto ta funciona? Wel e contesta ta den test alternativanen nobo y tuma risiconan nobo den publicidad, si bo no ta willing pa sali for di e isla di mercadeo tradicional y subi e boto di risico pa busca islanan nobo cu tin alternativanan nobo di mercadeo!, wel si no hasi’e, lo bo tin menos atencion den e Mercado actual y sigur esaki lo afecta e cashflow.

Relacion ta tur cos den e Mercado actual, hende gusta relaciona cu otro, papia,combersa, intercambia, texting,whatsapping,pin,pinterest, tur loke ta conecta cu otro y e Mercado actual di e millennials ta completamente den conecta technologicamente cu ta prefer text cu jama. Bo mester busca strategianan nobo pa relaciona cu e clientenan y laga bo producto ta sincronisa den e relacion entre e cliente y prospectonan den e Mercado. E producto mester ta parti di e relacion ey.

Socialisa bo producto ta super importante, mayoria aviso no ta socialisa, nan ta djis bisa informacion di e producto y ta keda di un banda di e relacion, no ta pensa den e bienestar di e prospecto prome. Ora un  grupo ta socialisa, tur e personanan involvi tin un momento pa nan papia y si tin un persona cu semper kier papia y bisa su opinion den e grupo, esey ta stroba e desaroyo di e socialisacion ey(spera e palabra aki ta existi), ok loke mi kier expresa ta cu bo no por impone bo ideanan/informacionan y kere cu tur hende mester tendebo y convence nan cu bo producto ta mihor. Dus marketer mester cambia nan “mindset” con ta pasa informacion over pa e comunidad y masha imoprtante den  e forma cu ta pasa informacion.

Capital humano ta birando mas importante y mester ta riba Marketing Budget, dicon mi ta bisa esaki, pa hopi empresanan, capital humano no ta importante, nan no ta mire como un “asset” y a resulta cu e Capital Humano ta loke lo “mercadea” bo producto/servicio. Durante di nos seminarionan por mira esaki cada bes cu empresanan cu inverti den capital humano a mira nan benta subi y mi ta convenci totalmente den esaki, un persona motiva y bon di train lo ta 57% mas efectivo den su trabou y sigur lo duna un mihor prestacion y sinti sentido di pertenencia pa cu e empresa na unda e ta traha door cu ta sinti balora. Si tur empleado ta motiva, nan tur lo bira un  “Marketing Tools” pa e empresa y expresa amor pa e empresa, ta asina fasil pa mantene un empleado contento y converti’e den un herment pa mercadea bo producto. Manera  e cantica di Guillermo Davila, “es tan fasil tenerme contento,una carta,una llamada un recuerdo”, hende ta wordo motiva cu cosnan chikito pero cu ta sali di curason. Mi a lesa over di Napoleon Bonaparte, con e la logra cu tur e soldatnan tabata bringa cu alma y cuerpo pe, y segun su historia ta bisa cu Napoleon tabata sa nomber di cada casa y yunan di tur su soldatnan, e tabata interesa den loke e soldat tabata interesa den dje, e tabata papia cu cada un individual y mustra aprecio pa cada un personalmente y esaki tabata su exito. Capital humano ta e solucion!

Sali busca ta e unico strategia cu no a bai for di style, nos ta prefera di ta den ofisina of core den auto, papia, menos busca clientenan nobo y prospecting. E trabou di bendedornan riba caya ta birando tur dia mas disifil, bo mester ta 10 biaha mihor cu 10 aña pasa, dus bendedornan ta hasiendo tambe trabou di marketer door cu e avisonan den media tradicional no ta dje efectivo ey mas. Tur e personal mester ta conciente cu mester juda den mercadea loke nan compania ta bende, sali busca ta e solucion y esaki mester ta intencional, un bendedor no mester ta den ofisona pero riba caya, e marketer no mester ta 8 ora den ofisina pero riba caya, hasi actividadnan direct pa alcansa e prospectonan personalmente, e mindset mester cambia, no tin choice, mester bira mas agresivo pa asina cashflow subi. Mi buki preferi ta bisa “esun cu busca lo haña” dus  nos tur mester disidi di sali personalmente den e Mercado y busca clientenan nobo y hasi tur e puntonan ya ariba menciona! Blessings Steve
Steve Francees, Business & Market Analyst
ARUBA: (297) 7380-777   stevefrancees@hotmail.com   pa pregunta y observacion!!!

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