Influencianan
cu ta afecta e decision pa cumpra!
Scirbi pa: Steve Francees
Nos comunidad ta desaroyando tur dia y esey ta bon door cu
ta trece inovacion y hasi cosnan diferente. Nos Mercado actual tin un
integracion masha fuerte di millennials cu ta e generacion nobo y nan ta
pensa,actua, procesa informacion diferente cu e Mercado di generacion Y, esaki
ta trece un precion fuerte riba e manera con empresanan ta bai profila nan mes
pa asina keda “fit” den e Mercado actual. E generacion Y, tabata hunga cu
Atari, manera weganan di Space-Invadors,Pac-Man etc, tabata weganan cu ta wordo
jama 1D te cu 2D, dus riba e pantaya bo ta mira tur cos ta flat y e manera di
move tabata di un manera, links pa reks, dus e mentalidad di e generacion aki
tambe ta pensa asina, pero e generacion actual ta multi-canal, y esaki awordo stimula
door cu nan ta hunga otro tipo di weganan, ya nan weganan ta real, 3D-4D y
tambe e weganan di awor hopi mas complica cu tempo di Atari.
Esaki ta crea cu e
generacion actual ta mira e imagen general, saca afor e factornan di riesgo, y
tuma un decicion rapido pa asina por pasa e siguiente stage!. E generacion
actual por tuma decision hopi mas rapido cu e generacion prome door cu ya nan
ta prepara pa absorbe mas informacion den menos tempo, nan por studia,tende
musica y chat mesun momento, algo cu e generacion Y sigur no por hasi. Nan ta
wordo atrae pa imagenan rapido, sonido y
ambiente, dus asta e propagandanan cu ta asina largo, mester wordo corta den menos
seconde y hinca mas imagen/video pa asina gara nan atencion. Loke ta kens pa e
generacion Y,ta un “hit” pa e generacion actual di millennials, esaki ta
desaroyo y den tur generacion por a nota esaki, pero e cambio awor ta stimuli
un desaroyo tripel biaha mas rapido. Con esaki ta afecta empresanan aki na
Aruba, wel den tur sentido, cuminsa cu
interior, tipo di servicio,propagandanan,socialmedia y ta exigi un cambio den
mentalidad y esaki ta esun mas difisil, door cu mayoria no kier cambia y
personal sigur lo reclama ora bin cu cambionan cu asta pa e generacion Y, e
cambionan lo parse ilogico.
Cambio ta
subi e nivel di riesgo y hopi no gusta e fase nobo di riesgo aki pero mester
tuma e paso pa cambio, pensando den e generacion actual, no por keda mesun cos
cu ajera. E Mercado actual ta completamente technologico y ta gusta rapides,
nan no por soporta un servicio slow, door cu nan ta programa asina. Un otro
impacto cu ya nan tin den e Mercado ta con nan ta influencia desicionan di nan
mayornan ora cumpra algo, nan por check online direct e prijs y puntra nan
“amigonan” pa conseho den un tempo record y depende kico nan saca afor, esey lo
influencia e decision pa cumpra algo,por ta un producto/servicio loke sea e ta.
Dus si analisa bon, ora di bende algo bo mester tene cuenta cu e millennials
den tur loke bo mester hasi door cu nan tin gran parti di e procentahe di e decision
pa cumpra algo.Un manera cu empresa por trata e cambio aki ta pa asina tin un
management-team balansa, dus algun persona hoben y algun di experencia cu cabei
shinishi, door cu bo mester di tur dos, e mihor management-team tin personanan
di experencia y energia hoben den dje, door cu tur dos ta complementa otro y
sigur lo duna un bon resultado y mantene inovacion den e empresa.
No comments:
Post a Comment