Friday, May 3, 2013

“Branded Products” mester cambia strategia pa 2013!



Scirbi pa Steve Francees pa  www.stevefrancees.blogspot.com

Si analisa e efecto despues  cu Valero a sera y analisa tambe kico a pasa cu e placa cu Valero a paga su trahadornan, por conclui cu e efecto di no tin entrada y e placa cu Valero a paga ya ta cabando y esey por mira den e Mercado net despues di Januari 2013. Ora no tin placa, no por cumpra productonan caro y di calidad, door cu simplemente no por page y e resultado e esey ta cu e Mercado lo bai busca productonan similar pero mas economic o y busca mas productonan generico. Awor kico ta e diferencia entre “Branded Products” of uno generico? “Branded products” ta mara fuerte na marca y calidad y generico ta mara na prijs y sin marca fuerte, dus tur cos ta keda na e persona pa disidi kico e kier cumpra cu ta segun su criterio personal y loke e por paga y tambe kico e kier consumi.

Dus efecto uno ta cu e ex-trahadornan, (directamente y in-directamente), tin menos buying power y esaki ta conta tambe pa esunan cu ya a haña trabou cu mayoria ta ganado hopi menos cu nan ta custumbra di gana. Awor e di dos efecto den e Mercado a cuminsa hopi aña pasa pero a bira hopi fuerte cu ta e integracion di e Latinonan den e Mercado local y a bira e “Arubiano-nobo” y hopi ta traha honradamente y  integrando den e cultura papiando Papiamento y conociendo e cultura Arubano. E efecto di dos ta cu ora un muher Latina casa cu un homber local, poco-poco e muher ta logra pa  e homber come loke ta su custumber cu e muher a lanta cu ne, e muher a lanta como mucha den su pais comiendo sierto cumindanan y tambe ta conoci cu productonan na su pais. Awor na Aruba tin casi tur e productonan cu na Latino-America tambe tin, dus ta logico cu e muher latino ta mas contento pasobra e por usa loke a ta conoce, dus enbes di usa Becel, nan ta usa Mavesa. E adaptacion aki ta hopi fuerte den nos Mercado actual y 13 aña pasa tempo cu mi a hasi e prome research riba integracion di Latinonan den nos Mercado y su efectonan, por a conclui cu e influencia di e muher-Latino den cushina lo afecta benta di tur producto cu no ta conoci na Latino-America. E aña aki (2013) e efectonan ta mas fuerte cu nunca y mester cambia strategia pa asina “Branded Products” por sigui mantene nan market-share.

Ami ta kere cu tin dos strategia cu mester wordo implementa pa logra mantene market-share den e Mercado A: Mantene y cuida e Mercado cu ya ta cumprando e producto B: Amplia den e Mercado Latino y por usa dos approach, General Product awareness (Massa Media) of Direct-Marketing Approach. Pero ami ta kere cu pa e Mercado Latino, mester usa mas Direct-Approach cu massa media, dicon? E unico manera mas efectivo pa logra pa un persona cambia di su “Smaak” ta lage purba y convence su mes cu e producto “nobo” aki tambe ta bon y pa asina por concidere como alternativa of e alternativa. Si djis bai pone avisonan den media masivo, lo no jega na convence e comunidad Latino pa cambia di nan producto pa un “Branded” cu ta bini di Merca of Europa. Mester logra jega mas serca di nan riba un base personal y drenta den nan circulo di comunidad pa asina uno por influencia e otro. Sigur tambe mester reforsa e strategia nobo aki cu promonan den medianan masivo pa mantene e producto den mente di e prospectonan. Esaki lo dura un tempo, pero ta sumamente necesario pa asina mantene e market-share. Tin mas strategianan cu sigur lo logra y cu mester wordo implementa den e comunidad Latino pa e “Branded Products”, pero lo mi scirbi riba mi blog despues!
Blessings, Steve

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