E siman aki mi a disidi di bai inspeciona algun negoshi, tabata increibel di mira con nan ta
perdiendo benta masha kens mes. Tin negoshi cu nunca mi tabata sa cu ta existi
eynan door cu nunca ta hasi propaganda of nan ta hasi propaganda pero ami no a
logra sa di nan.
Prome problema: Nan
fachada ta mahos, tin asta no tin un nomber drechi, dus e prome imprecion no ta
invitabo pa drenta pa check kico nan tin.
Di dos problema:
Nan bendedor(a) ta sinta of ta para na scina di un rij di cosnan y no ta bisti representabel,
esaki tampoco ta juda pa crea un esfera
di confiansa. E problema ta cu nan ta emplea cualkier persona pa traha den
benta, sin ningun preparacion y ta kere cu e lo por bende bon! Den un caso
asina e empresa y e trahador ta perde di bai dilanti, e empresa kier paga e
trahador un salario abou y benta di e empresa lo no subi, na otro banda si e
bendedor(a) ta bon entrena sigur lo bende hopi mas y sigur su comicion lo ta
mas halto y e empresa lo gana mucho mas riba e trahador aki. Empleado tambe ta
un producto y hopi ta lubida esaki!
Di tres probema: Producto mucho barata,
esaki ta zona straño pero un producto mucho barata ta core cu cliente cu kier
cumpra algo bon y si bo kier algo bon, e prijs ta sumamente importante door cu
e persona kier cumpra algo di calidad. Na otro banda tambe mi a check e
negoshinan cu ta bende cos bon, y nan presentacion ta hopi bon y nan tin hopi
mihor servicio y sigur nan ta bende mas. Bende cos bon y train e bendedornan
bon y cu un bon interior inculyendo e fachada di e negoshi!
Di cuater problema: Logistica
di interior ta malo: Tur informacion cu drenta den un persona humano su
mente ta drenta den un proceso, y ta bai di 1-2-3-4 etc, prome e client eta mira, y hopi biaha usando su 5
sentidonan, pa despues e ta procesa e informacion, buscando pro y contra,
despues e informacion ta bai den su mente duradero y ta akinan e ta tuma e decision
pa cumpra. Wel, e logistica di e negoshinan ta asina brua, tur cos montona,
mucho producto riba otro, no tin clasificacion di producto etc, tur esaki ta
hasi e proceso den e mente di e cliente hopi difisil pa logra bende su mes,
door cu e presentacion di e gama di productonan no ta na ordo. Un negoshi
mester pone hopi, pero pone hopi atencion riba e interior, hopi por tin un bon producto pero mal presenta. Djis pone
atencion riba e puntonan aki y drechanan y benta lo subi direct. Blessings
Steve
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