Normalmente despues di semana santa te cu juli tin un caida
den e buying-power den e mercado, cu toch dos peak, cu ta dia di mama y dia di
tata, dia di tata ta bende menos cu dia di mama. E efecto ta wordo sinti door
cu menos persona ta sali pa cumpra algo y no ta drenta tiendanan manera prome,
esaki ta wordo mira den e cantidad di personanan cu ta sali pa cumpra algo.
E risico ta cu si tin menos persona ta drenta un tienda tin menos oportunidad pa bendenan, ley di average ta bisa cu bo mester atende mas prospecto pa bo closing ratio subi,awor tin negoshi cu ta experenciando lo contrario, menos prospecto ta drenta y sigur e benta tambe lo baha,pero no laga nos mira e cos asina pesimismo. Den casonan manera nos Mercado actual cu ta pasando door di lunanan abou den benta, e ora ey mester stimula y motiva servicio na cliente y e unico oportunidad pa subi benta ta pa cada persona cu ta atende cliente bira dos biaha mihor den servisio na e cliente, cuminsando di esun cu ta coy telefoon, esun cu ta bari, atende cliente, cobra na caha, delivery, dus henter e personal mester ta conciente cu nan futuro ta depende di e calidad di servicio cu nan ta brinda na e prospectonan y tambe mantene clientenan existente.
Mester bira mas creativo pa bini cu ideanan nobo pa trece cambio pa mehora e benta, ta frustrante pa mira con bo ta drenta un tiendo y ni bon dia drechi bo no ta haña di e bendedornan cu mester ta amabel y duna servicio na e clientenan, esaki no ta conta pa tur, pero calidad di servicio mester subi y mester atende clientenan cu mas entusiasmo y bai e extra ey cu e cliente, mustra tur loke bo tin, purba saca afor kico e kier y tin necesidad did je y lo mas importante crea un relacion habri cu e cliente, e cliente mester sinti super bon ora e drenta e tienda y sinti cu tur e personal ta presente pa jude haña loke e ta buscando y tambe e bendedornan mester crea demanda pa loke nan tin pa bende Akinan ta na unda hopi empresanan ta perde hopi benta, na calidad di servicio, ta pone cualkier persona atende un tienda sin ningun preparacion y ta spera cu e lo bende, esey no ta asina. Cada producto of servicio tin su structura pa bende y mester wordo entrena y motiva pa bende riba un nivel halto, vooral den e luna di juni aki cu benta dos punto bou di normal.
Calidad di servcio mester subi pa asina cashflow subi y esey ta posibel si henter e personal duna di nan parti y tambe wordo motiva pa duna un bon servicio na e clientenan. Benta subi ta tur ta gana y tin beneficio di e aumento den benta. Dus motiva mehoracion den e servicio na cliente.
E risico ta cu si tin menos persona ta drenta un tienda tin menos oportunidad pa bendenan, ley di average ta bisa cu bo mester atende mas prospecto pa bo closing ratio subi,awor tin negoshi cu ta experenciando lo contrario, menos prospecto ta drenta y sigur e benta tambe lo baha,pero no laga nos mira e cos asina pesimismo. Den casonan manera nos Mercado actual cu ta pasando door di lunanan abou den benta, e ora ey mester stimula y motiva servicio na cliente y e unico oportunidad pa subi benta ta pa cada persona cu ta atende cliente bira dos biaha mihor den servisio na e cliente, cuminsando di esun cu ta coy telefoon, esun cu ta bari, atende cliente, cobra na caha, delivery, dus henter e personal mester ta conciente cu nan futuro ta depende di e calidad di servicio cu nan ta brinda na e prospectonan y tambe mantene clientenan existente.
Mester bira mas creativo pa bini cu ideanan nobo pa trece cambio pa mehora e benta, ta frustrante pa mira con bo ta drenta un tiendo y ni bon dia drechi bo no ta haña di e bendedornan cu mester ta amabel y duna servicio na e clientenan, esaki no ta conta pa tur, pero calidad di servicio mester subi y mester atende clientenan cu mas entusiasmo y bai e extra ey cu e cliente, mustra tur loke bo tin, purba saca afor kico e kier y tin necesidad did je y lo mas importante crea un relacion habri cu e cliente, e cliente mester sinti super bon ora e drenta e tienda y sinti cu tur e personal ta presente pa jude haña loke e ta buscando y tambe e bendedornan mester crea demanda pa loke nan tin pa bende Akinan ta na unda hopi empresanan ta perde hopi benta, na calidad di servicio, ta pone cualkier persona atende un tienda sin ningun preparacion y ta spera cu e lo bende, esey no ta asina. Cada producto of servicio tin su structura pa bende y mester wordo entrena y motiva pa bende riba un nivel halto, vooral den e luna di juni aki cu benta dos punto bou di normal.
Calidad di servcio mester subi pa asina cashflow subi y esey ta posibel si henter e personal duna di nan parti y tambe wordo motiva pa duna un bon servicio na e clientenan. Benta subi ta tur ta gana y tin beneficio di e aumento den benta. Dus motiva mehoracion den e servicio na cliente.
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