Nos mundo actual ta cambionan rapido y ta preciona nos mercado local tambe y nos por sinti esey den nos propio famia, empresa, comunidad, politica, financiero,comunicacion y asina nos por sigui menciona hopi mas cambio cu ta tumando lugar. Desaroyo no ta para y tur empresa mester desaroya prome cu e mercado, si no, bo ta “outdate” bo mes di e mercado. E mercado kier y lo mira dilanti y e empresa mester ta guiando e trend den e mercado.
E
problema cardinal den empresanan cu ta cay atras den un market shifting ta
empresanan cu nunca a desaroya hunto cu e Mercado, nan a kere cu semper nan lo
sigui bende e mesun producto cu e mesun hendenan, y e problema ta cu nan no a
realisa cu e “buying behavior” di e clientenan poco poco a bai ta cambiando y
nan product/servicio ya no ta jena e nesesidad di e cliente mas, cu
consequencia cu e empresa lo perde un cliente y su benta lo conose un caida. Yunan
ya no ta cumpra na mesun lugarnan cu nan mayornan tabata cumpra, door cu nan
manera di cumpra ta difirente cu nan mayornan, aki 3 punto con por actua.
1. Conose bo clientenan.
Hopi empresa no conose nan clientenan y no sa kico ta e desaroyonan cu ta tumando lugar den nan seno, manera familiar, trabou, frustacion,diberticion, interes, deseo,fracasonan, obesidad, fitness, behes, mudamento,educacion etc. Mi ta corda cu mi a lesa un relato di e comerciante cu tabata bisa cu su hobbi ta pa studia su clientenan, wel saca lo mas informacion posibel pa asina por conose nan mihor y e tabatin un relacion hopi personal,direct-indirect cu cada uno di su clientenan. Si bo conose bo clientenan y nan necesidadnan, lo bo sa cu un market shift ta biniendo y si bo sa e “wants & needs” di e cliente aki,y bo por desaroya un plan y pone den accion pa asina spera e shifting aki, y asta prome cu e tuma lugar abo tey pa jena e necesidad cu a wordo crea. Reseach, data,CBS,hasi pregunta(encuesta), relacion personal por judabo conose mas di bo clientenan.
2. Conose bo competencianan.
Den un Mercado manera nos isla nos mester conose nos competencianan, sa den cual direccion nan ta bayendo, cual strategia interno nan lo por a implementando, strategianan den mercadeo cu nan ta usando y purba midi nan resultado cu loke nan ta hasiendo. Siña for di nan, foutnan cu nan hasi, abo no mester hasi e esaki y ta spaar bo hopi tempo, energia y placa. Traha un swot analisis di nan, esaki ta un benchmarking riba nan, wel cu otro palabra sa kico nan ta hasiendo! *Tin un concepto cu ultimo añanan ta birando hopi popular y empresanan ta bai den e direccion aki ta cu “if you can’t beat them, join them” den comercio nos ta jama esaki merging y tin empresanan ta mihor nan opta pa merge cu otro pa sigui bringa cu otro y na final tur dos ta perde e guera, mundialmente esaki ta pasando tur dia.
3. Conose e trend internacional cu ta pasando cu empresanan cu ta den bo ramo.
Hopi cosnan cu ta pasando internacional lo jega tambe na bo porta, e por dura un tiki of lo jega mas rapido cu abo mes lo por pensa. Sigui di aserca loke ta pasando pafor di nos isla y keda atento pa tur cambio cu por tuma lugar pa asina abo tambe por hasi e ajustacionan necesario. Bai expo den exterior, check loke ta pasando na Europa, Merca, China etc y busca mas informacion di e cambionan cu ta tumando lugar, of bai seminarionan, lesa buki, papia cu otronan y check kico ta pasando cu nan y kico ta e cambionan cu nan ta hasiendo pa asina abo tambe por move hunto y mihor ta pa move prome cu e market shift.
1. Conose bo clientenan.
Hopi empresa no conose nan clientenan y no sa kico ta e desaroyonan cu ta tumando lugar den nan seno, manera familiar, trabou, frustacion,diberticion, interes, deseo,fracasonan, obesidad, fitness, behes, mudamento,educacion etc. Mi ta corda cu mi a lesa un relato di e comerciante cu tabata bisa cu su hobbi ta pa studia su clientenan, wel saca lo mas informacion posibel pa asina por conose nan mihor y e tabatin un relacion hopi personal,direct-indirect cu cada uno di su clientenan. Si bo conose bo clientenan y nan necesidadnan, lo bo sa cu un market shift ta biniendo y si bo sa e “wants & needs” di e cliente aki,y bo por desaroya un plan y pone den accion pa asina spera e shifting aki, y asta prome cu e tuma lugar abo tey pa jena e necesidad cu a wordo crea. Reseach, data,CBS,hasi pregunta(encuesta), relacion personal por judabo conose mas di bo clientenan.
2. Conose bo competencianan.
Den un Mercado manera nos isla nos mester conose nos competencianan, sa den cual direccion nan ta bayendo, cual strategia interno nan lo por a implementando, strategianan den mercadeo cu nan ta usando y purba midi nan resultado cu loke nan ta hasiendo. Siña for di nan, foutnan cu nan hasi, abo no mester hasi e esaki y ta spaar bo hopi tempo, energia y placa. Traha un swot analisis di nan, esaki ta un benchmarking riba nan, wel cu otro palabra sa kico nan ta hasiendo! *Tin un concepto cu ultimo añanan ta birando hopi popular y empresanan ta bai den e direccion aki ta cu “if you can’t beat them, join them” den comercio nos ta jama esaki merging y tin empresanan ta mihor nan opta pa merge cu otro pa sigui bringa cu otro y na final tur dos ta perde e guera, mundialmente esaki ta pasando tur dia.
3. Conose e trend internacional cu ta pasando cu empresanan cu ta den bo ramo.
Hopi cosnan cu ta pasando internacional lo jega tambe na bo porta, e por dura un tiki of lo jega mas rapido cu abo mes lo por pensa. Sigui di aserca loke ta pasando pafor di nos isla y keda atento pa tur cambio cu por tuma lugar pa asina abo tambe por hasi e ajustacionan necesario. Bai expo den exterior, check loke ta pasando na Europa, Merca, China etc y busca mas informacion di e cambionan cu ta tumando lugar, of bai seminarionan, lesa buki, papia cu otronan y check kico ta pasando cu nan y kico ta e cambionan cu nan ta hasiendo pa asina abo tambe por move hunto y mihor ta pa move prome cu e market shift.
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