Hopi biaha bo ta tende cu e mercado ta cambiando y no ta
manera antes, wel, e mercado no ta cambiando pero ya a cambia caba. E mercado actual
su manera di tuma decision a cambia y tapesey hopi empresanan ta perde cliente
of bendedornan ya no ta bendiendo manera prome.Nos Mercado a diversifica den un
Mercado multicultural, cu integracion di varios culturanan,pensamentonan, den
personanan cu a bini pa establese nan mes den e comunidad durante di a ultimo
añanan y ta bira parti den nos Mercado local. E Mercado tambe a desaroya y bira
mas critic, cada persona tin un deseo y necesidad diferente. Esaki ta pone un
precion fuerte riba empresanan pa tambe diversifica y cuminsa hasi negoshi
diferente, tumando asina mas cambionan pa asina nan por sigui bende den e
Mercado nobo aki! Hopi biaha si bo puntra un bendedor, kico bo ta bendiendo, y
su contesta lo ta, sapato,tegels, cas etc, nan ta menciona loke segun nan ta
loke nan ta bendiendo. Si analisa esaki por bisa cu nan ponencia no ta
completamente corecto, pero tin tres producto cu e bendedor ta bendiendo.
E prome
ta bo mes, e cliente ta mira abo como e prome producto, si bo ta representabel,
bon actitud, exprecion di cara, e aparencia, motiva, si bo tin bon beis, sa con
ta presenta e producto, e cliente ta sensitivo na esaki, y si e cliente no
gustabo, e lo no cumpra, si tin esepcion pero e prome producto ta bo mes. Dus
pa empresanan ta sumamente importante pa trata nan empleadonan bon y duna incentivo
pa nan keda motiva. E cliente mester sinti aprecia cu bo tey pa jude y ta
interesa den su beneficio.
E di dos producto, ta e “producto” mes, entre otro
sapato, joyas, timesharing, seguro etc, e producto of servicio mester ta uno bon y relevante, mester jena un
necesidad cu tin den e cliente cu ta cumpre, y esaki ta mara na e calidad y
prijs di e producto of servicio, e beneficionan semper mester supera e prijs,
esaki ta e cliente ta disidi esaki den su parti cognitivo. Tambe e bendedor
mester conose detayes di e producto/servicio pa asina por splica tambe tur
detayes si ta necesario, un persona analitico ta gusta detayes. Esaki ta crea
balornan adicional den mente di e prospecto cu na final ta tuma e decision pa
cumpra e prodcuto. Tur producto mester tin garantia pa asina crea balornan agrega.
E
di tres producto ta e compania, con e compania ta profila su mes, cu ta imagen,
structura, seriedad, inovativo, interesa pa comunidad etc, e mercado mester por
relaciona su mes directo y indirect cu e compania, si e compania ta activo den
comunidad, e mercado prospecto por relaciona nan mes mas fasil cu e compania y
ora di jega e momento pa tuma un decision, esaki lo pisa masha hopi mes.Dus
prome cu un cliente tuma un desicion pa cumpra algo, den su mente e ta analisa tur
e tres productonan aki, y tur tres mester ta bon pa asina e por tuma e decision
final di cumpra e producto. Dus mester
tin e personal motiva, un bon producto y e compania mester ta bon pa asina keda
“fit” den e mercado actual.nos Mercado ta multicultural y empresanan mester
modifica sierto structuranan pa asina por bende lo mas posibel den e Mercado.
No comments:
Post a Comment