Wednesday, March 14, 2012

Kico ta motiva un prospecto pa cumpra un producto of servicio!



Hopi biaha bo ta tende cu e mercado ta cambiando y no ta manera antes, wel, e mercado no ta cambiando pero ya a cambia caba. E mercado actual su manera di tuma decision a cambia y tapesey hopi empresanan ta perde cliente of bendedornan ya no ta bendiendo manera prome.Nos Mercado a diversifica den un Mercado multicultural, cu integracion di varios culturanan,pensamentonan, den personanan cu a bini pa establese nan mes den e comunidad durante di a ultimo añanan y ta bira parti den nos Mercado local. E Mercado tambe a desaroya y bira mas critic, cada persona tin un deseo y necesidad diferente. Esaki ta pone un precion fuerte riba empresanan pa tambe diversifica y cuminsa hasi negoshi diferente, tumando asina mas cambionan pa asina nan por sigui bende den e Mercado nobo aki! Hopi biaha si bo puntra un bendedor, kico bo ta bendiendo, y su contesta lo ta, sapato,tegels, cas etc, nan ta menciona loke segun nan ta loke nan ta bendiendo. Si analisa esaki por bisa cu nan ponencia no ta completamente corecto, pero tin tres producto cu e bendedor ta bendiendo.
E prome ta bo mes, e cliente ta mira abo como e prome producto, si bo ta representabel, bon actitud, exprecion di cara, e aparencia, motiva, si bo tin bon beis, sa con ta presenta e producto, e cliente ta sensitivo na esaki, y si e cliente no gustabo, e lo no cumpra, si tin esepcion pero e prome producto ta bo mes. Dus pa empresanan ta sumamente importante pa trata nan empleadonan bon y duna incentivo pa nan keda motiva. E cliente mester sinti aprecia cu bo tey pa jude y ta interesa den su beneficio.
E di dos producto, ta e “producto” mes, entre otro sapato, joyas, timesharing, seguro etc, e producto of servicio  mester ta uno bon y relevante, mester jena un necesidad cu tin den e cliente cu ta cumpre, y esaki ta mara na e calidad y prijs di e producto of servicio, e beneficionan semper mester supera e prijs, esaki ta e cliente ta disidi esaki den su parti cognitivo. Tambe e bendedor mester conose detayes di e producto/servicio pa asina por splica tambe tur detayes si ta necesario, un persona analitico ta gusta detayes. Esaki ta crea balornan adicional den mente di e prospecto cu na final ta tuma e decision pa cumpra e prodcuto. Tur producto mester tin garantia pa asina crea balornan agrega.
E di tres producto ta e compania, con e compania ta profila su mes, cu ta imagen, structura, seriedad, inovativo, interesa pa comunidad etc, e mercado mester por relaciona su mes directo y indirect cu e compania, si e compania ta activo den comunidad, e mercado prospecto por relaciona nan mes mas fasil cu e compania y ora di jega e momento pa tuma un decision, esaki lo pisa masha hopi mes.Dus prome cu un cliente tuma un desicion pa cumpra algo, den su mente e ta analisa tur e tres productonan aki, y tur tres mester ta bon pa asina e por tuma e decision final di cumpra e producto.  Dus mester tin e personal motiva, un bon producto y e compania mester ta bon pa asina keda “fit” den e mercado actual.nos Mercado ta multicultural y empresanan mester modifica sierto structuranan pa asina por bende lo mas posibel den e Mercado.








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