Eficiencia por crece of come bo cashflow
stevefrancees@hotmail.com
Nos ta den un aña cu lo bini cu hopi cambionan y ta pusha tur empresa pa traha mas eficiente den nan structura y cu hopi empresa ta perdiendo hopi mas entrada door cu no ta funciona eficiente den nan operacion. Hopi ta pensa cu eficiencia ta ora un trahador ta cumpli cu su oranan di trabou door di drenta 5 minuut prome y bai 5 minuut despues ora cumpli cu su oranan, y ta midi eficiencia riba e criteria aki, loke no ta completamente berdad. Na final di dia, un empresa ta midi su eficiencia cu oranan factura cu ta wordo paga door di e clientenan dus oranan di productividad cu ta juda pa factura e clientenan.
Ehempel di Servicio na cliente(customer service), e departamento aki no ta facura cliente pa atende nan pero ta duna un ayudo directo pa asina e cliente por cumpra e producto of servicio cu na final lo wordo factura. Empresanan cu no tin un structura di operacion ta stroba e fluho di eficiencia, door cu cada departamento y trahadornan ta traha nan mes structura y ta hasi loke ta mas aceptabel y loke ta mas combiniente pa nan na e momento ey.
Despues esaki ta bira un cultura y tur ta adapta na dje, y ora un trahador nobo bini, nan ta bisa cu ta semper nos a funciona asina y ta lucha pa cambia esaki, na final bo no por culpa e trahadornan pero e managernan cu no a hasi nan trabou eficientemente. Eficiencia mester ta presente for di benta y mercadeo, operacion y contabilidad y mester sincronisa hunto, y nos ta depende di turismo, dus pa nos aki na Aruba, capital humano pa sumamente importante y e eficiencia den hende mester tin prioridad den cualkier empresa.
Un bon structura operacional y bon motivacion di personal ta central den cualkier empresa cu kier nan cashflow subi, pero tambe un structura operacional no eficiente y e personal no motiva, lo tin consequencia den e resultado di a calidad di servicio y esaki lo refleha bek den e cashflow. Si tuma un persona pa djis traha 8 ora y no entrene y motive pa asina e sa kico ecxactamente loke e mester hasi, ta bira cu e eficiencia di e persona aki lo ta abou y ni e persona, ni e empresa no tin beneficio pasobra ningun di dos ta bai dilanti y esaki ta crea hopi frustracion. Hopi ta tuma un trahador den servcio y ta”asumi” cu e persona sa e trabou y no ta tuma tempo pa entrene, y ta spera cu e persona aki hasi maravia den su posicion pero ainda e persona aki no sa suficiente di e operacion di e empresa y despues di 2 luna ta bisa cu e persona no a resulta door cu no sa su trabou.
Esaki ta pasa ora no tin un structura eficiente y esaki lo causa cu e operacion y servicio ta bai atras y no ta logra factura suficiente y di mes e cashflow ta bai atras. Aki 4 punto cu por juda pa drecha eficiencia, Prome: Purba di saca afor ecxactamente kico ta e problema y puntra mas personanan rond pa asina sa cu berdad esaki ta e problema. Di dos:Analisa na unda e problema ta bira un problema y ta pega y ta stroba e eficiencia den e structura. Esaki por ta cu semper ta den sierto departamento “cosnan” ta pega. Mester analisa esaki bon. Di tres: Busca varios solucion pa e problema(kita hende di trabou no ta e prome solucion y kisas no mester kita hende mes), reuni y pone mas cabes hunto pa asina busca e solucion mihor.
Ora integra henter e personal pa busca solucion, esey ta laga e personal sinti cu nan tambe ta parti di e problema y solucion. Di cuatro: Pone un plan cu fecha den accion y mester cuminsa direct door cu no por hasi wega cu eficiencia door cu por costa e empresa hopi perdidanan y cu un mihor eficiencia, e personal tambe ta traha mas comodo. Un structura eficiente ta reduce friccion entre personal y tambe gerencia y mester mantene e canal di comunicacion habri pa posibel adaptacion pa semper mehora e eficiencia. stevefrancees.blogspot.com
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