1.
Invita e clientenan pa bini bek.
Hopi biaha tin algun tipsnan cu ta asina fasil pa hasi cu ta duna hopi bon resultado pa asina mantene e clientanan contento, pero door cu no ta para keto na e datayesnan bo ta perde di gana. E ultimo palabra cu bo bisa e cliente lo por ta e ultimo imagen cu e ta hiba cas di bo empresa. Na final djis invita e cliente pa bini bek.
2. Regresa jamadanan di telefon lo mas rapido cu ta posibel.
Ora un cliente ta jama pa busca cualkier informacion lo mester busca e solucion pa su pregunta rapido y mester jama e cliente direct bek. No warda te mañan pa jama bek, mas liher bo reaciona, mihor e calidad di servicio lo ta pa e cliente. Regresa e jamada rapido, esaki ta laga e cliente sinti importante, y no tin nada mas bon ora un cliente sinti su mes satisfecho cu bo servicio. Tambe no laga e telefoon ring mas cu 2 biaha!
3. Traha un structura pa atende e-mail cu ta pa busca informacion.
Mescos cu jamadanan di telefoon, bo mester reaciona lo mas rapido riba email cu ta posibel.
Hopi biaha tin algun tipsnan cu ta asina fasil pa hasi cu ta duna hopi bon resultado pa asina mantene e clientanan contento, pero door cu no ta para keto na e datayesnan bo ta perde di gana. E ultimo palabra cu bo bisa e cliente lo por ta e ultimo imagen cu e ta hiba cas di bo empresa. Na final djis invita e cliente pa bini bek.
2. Regresa jamadanan di telefon lo mas rapido cu ta posibel.
Ora un cliente ta jama pa busca cualkier informacion lo mester busca e solucion pa su pregunta rapido y mester jama e cliente direct bek. No warda te mañan pa jama bek, mas liher bo reaciona, mihor e calidad di servicio lo ta pa e cliente. Regresa e jamada rapido, esaki ta laga e cliente sinti importante, y no tin nada mas bon ora un cliente sinti su mes satisfecho cu bo servicio. Tambe no laga e telefoon ring mas cu 2 biaha!
3. Traha un structura pa atende e-mail cu ta pa busca informacion.
Mescos cu jamadanan di telefoon, bo mester reaciona lo mas rapido riba email cu ta posibel.
Mester asigna un persona pa canalisa henter e
procedura aki, revisa e-mail/fax etc mester bira parti di su trabou rutinario,
mainta ta e mihor ora pa atende tur email y fax cu ta drenta. Y si ta un
reclamo, esaki mester wordo atende lo mas rapido posibel, si tin telefoon por
bel e cliente/prospecto personal pa atende e asunto aki.
4. Set-up un answering machine of voice mail system pa despues di oranan di trabou.
Tin hopi persona cu tin preguntanan y nan ta corda net despues di oranan di trabou, wel si tin un sistema di graba esaki ta bon door cu mainta depues un persona por atende esaki. Mescos ta tambe si un persona dedica na sierto producto/servicio no ta den su ofisina, asina bo por laga un mensahe y e persona conserni por jama bek.
5. Puntra e clientenan kico mas por wordo hasi pa mantene un bon servicio.
Hopi cliente ta sintinan mes previligia ora bo inclui nan den bo strategia di trabou, e simpel accion cu bo ta tuma un feedback ta laga nan sinti cu nan ta parti di e famia di bo empresa. Ora nan duna cualkier contesta jamanan masha danki y laga semper e contacto habri pa asina si den futuro nan tin cualkier sugerencia nan lo wordo atendi direct.
6. Disculpa bo mes ora un di bo personal of compania faya.
Tur hende ta imperfecto y por faya y ora algo bai robes bo mester tambe tin e curashi di pidi sorry y si mester duna algo pornada lo mester hasi’e. Cu orguyo bo no ta gana nada, pero si bo por perde un cliente djis pa no disculpa bo mes. Esaki tambe ta ora pa motibonan di “forsa mayor” bo jega laat na un afspraak, disculpa bo mes tin mas balor cu bini cu henter un storia pakico bo a jega laat.
7. Organisa un seminario, retiro, fiesta,onder-onsje y invita bo clientenan.
Un cliente ta keda hopi contento ora bo invite pa bini pa un actividad cu bo empresa of persona ta organisa, e simpel echo cu bo ta tuma e iniciativa aki ta algo di hopi balor serca e cliente. E tipo di actividadnan aki ta trece hopi bon relacion entre abo y e clientenan. Por ta asta seminarionan cu ta di interes general, kisas cu no ta ni tin relacion cu bo producto/servicio, pero ta crea e relacion pa asina mantene e cliente contento.
8. Targeta di cumpleaños etc.
Tur persona ta sinti nan mes honra ora bo risibi un targeta riba un fecha hopi special pa bo, e por ta cumpleaños, matrimonio, yiu cu a slaag na scol, posicion nobo den compania, etc. E idea ta pa laga e cliente sinti bon door di bo gesto, semper mester firma e carchi cu pen nunca laga e carchi bai post cu solamente un stempel.
4. Set-up un answering machine of voice mail system pa despues di oranan di trabou.
Tin hopi persona cu tin preguntanan y nan ta corda net despues di oranan di trabou, wel si tin un sistema di graba esaki ta bon door cu mainta depues un persona por atende esaki. Mescos ta tambe si un persona dedica na sierto producto/servicio no ta den su ofisina, asina bo por laga un mensahe y e persona conserni por jama bek.
5. Puntra e clientenan kico mas por wordo hasi pa mantene un bon servicio.
Hopi cliente ta sintinan mes previligia ora bo inclui nan den bo strategia di trabou, e simpel accion cu bo ta tuma un feedback ta laga nan sinti cu nan ta parti di e famia di bo empresa. Ora nan duna cualkier contesta jamanan masha danki y laga semper e contacto habri pa asina si den futuro nan tin cualkier sugerencia nan lo wordo atendi direct.
6. Disculpa bo mes ora un di bo personal of compania faya.
Tur hende ta imperfecto y por faya y ora algo bai robes bo mester tambe tin e curashi di pidi sorry y si mester duna algo pornada lo mester hasi’e. Cu orguyo bo no ta gana nada, pero si bo por perde un cliente djis pa no disculpa bo mes. Esaki tambe ta ora pa motibonan di “forsa mayor” bo jega laat na un afspraak, disculpa bo mes tin mas balor cu bini cu henter un storia pakico bo a jega laat.
7. Organisa un seminario, retiro, fiesta,onder-onsje y invita bo clientenan.
Un cliente ta keda hopi contento ora bo invite pa bini pa un actividad cu bo empresa of persona ta organisa, e simpel echo cu bo ta tuma e iniciativa aki ta algo di hopi balor serca e cliente. E tipo di actividadnan aki ta trece hopi bon relacion entre abo y e clientenan. Por ta asta seminarionan cu ta di interes general, kisas cu no ta ni tin relacion cu bo producto/servicio, pero ta crea e relacion pa asina mantene e cliente contento.
8. Targeta di cumpleaños etc.
Tur persona ta sinti nan mes honra ora bo risibi un targeta riba un fecha hopi special pa bo, e por ta cumpleaños, matrimonio, yiu cu a slaag na scol, posicion nobo den compania, etc. E idea ta pa laga e cliente sinti bon door di bo gesto, semper mester firma e carchi cu pen nunca laga e carchi bai post cu solamente un stempel.
9. Ora bo haña un articulo cu ta fit bon pa bo cliente, djis forward e pa nan of tambe por fax-nan door.
Abo por sa kico ta di
interes di bo clientenan, dus si bo lesa/mira algo cu ta relata na e cliente,
djis mande pe, asina e ta sinti cu bo ta interesa den su propreso como persona.
10. Un sonrisa con contento y habri bo wowonan mas grandi
10. Un sonrisa con contento y habri bo wowonan mas grandi
Un persona alegre semper ta atrae
mas hendenan rond di dje, dus si tuma esaki, ta importante pa tur persona cu ta
atende cliente mester smile cu e clientenan, si un salesperson no ta smile,
esaki lo costa bo compania perdidanan grandi, door cu e cliente no ta sinti cu
mes aprecia den bo negoshi y nan lo bai serca bo competencia cu si ta smile cu
nan. Ora bo habri bo wowonan mas grandi esaki ta duna un sinjal cu bo ta
aprecia e persona cu bo ta atendiendo, pero please no keda exagera si!
11. Newsletter.
Diseña un newsletter cu lo mester wordo reparti pa tur e clientenan, informacion di e inovacion den e compania y tambe ofertanan cu e cliente por beneficia di nan. Duna informacion relevante di e compania y tambe por trata temanan cu ta di interes di e cliente. No djis papia di bo logronan so, esaki ta cansa e clientenan! Pero informacion bon sigur lo capta atencion di bo clientenan y mantene nan informa.
12. Traha un file di adres, nomber y otro informacion importante di cada cliente.
Mas informacion bo tin di bo clientenan, mas chance bo tin pa satisfasenan cu bo producto of servicionan. Si un producto jega, por jama e clientenan pa bin mira locual ta nobo of bo por e-mail nan sierto informacion. Update e file aki tambe regularmente pa asina e informacion por kedo actual.
13. Corda nomber di bo clientenan.
No tur persona ta bon den recorda nomber di persona pero den negoshi nomber ta sumamente importante pa recorda y usa nan nomber durante di nan bishita na bo empresa. Esaki ta asina poderoso den benta y si train bo mes pa hasi esaki, lo bo mira cu e relacion cu e cliente lo bira tremendo y ta mas fasil pa abo bendenan.
14. Sorprende e cliente cu un descuento of un producto como regalo.
Tur persona gusta regalo y bo por duna un cliente frequente un regalo of un descuento riba sierto productonan. Tur persona ta gusta regalo of algo gratis.
11. Newsletter.
Diseña un newsletter cu lo mester wordo reparti pa tur e clientenan, informacion di e inovacion den e compania y tambe ofertanan cu e cliente por beneficia di nan. Duna informacion relevante di e compania y tambe por trata temanan cu ta di interes di e cliente. No djis papia di bo logronan so, esaki ta cansa e clientenan! Pero informacion bon sigur lo capta atencion di bo clientenan y mantene nan informa.
12. Traha un file di adres, nomber y otro informacion importante di cada cliente.
Mas informacion bo tin di bo clientenan, mas chance bo tin pa satisfasenan cu bo producto of servicionan. Si un producto jega, por jama e clientenan pa bin mira locual ta nobo of bo por e-mail nan sierto informacion. Update e file aki tambe regularmente pa asina e informacion por kedo actual.
13. Corda nomber di bo clientenan.
No tur persona ta bon den recorda nomber di persona pero den negoshi nomber ta sumamente importante pa recorda y usa nan nomber durante di nan bishita na bo empresa. Esaki ta asina poderoso den benta y si train bo mes pa hasi esaki, lo bo mira cu e relacion cu e cliente lo bira tremendo y ta mas fasil pa abo bendenan.
14. Sorprende e cliente cu un descuento of un producto como regalo.
Tur persona gusta regalo y bo por duna un cliente frequente un regalo of un descuento riba sierto productonan. Tur persona ta gusta regalo of algo gratis.
Ami ta gusta cumpra perfume door cu semper mi ta
hanja un sample gratis, y esaki ta un incentivo pa bo sigui cumpra.
15. Atende e yiunan di bo clientenan bon.
Tur mayor ta gusta pa personanan duna bon y bunita comentario di nan yiunan y bo por tin mangel of un persona cu por atende e yiunan ora nan bini pa cumpra(kids corner). Muchanan ta preti-wowo di nan mayornan, dus si trata nan bon lo bo tin hopi mas chance pa bende e mayornan.
15. Atende e yiunan di bo clientenan bon.
Tur mayor ta gusta pa personanan duna bon y bunita comentario di nan yiunan y bo por tin mangel of un persona cu por atende e yiunan ora nan bini pa cumpra(kids corner). Muchanan ta preti-wowo di nan mayornan, dus si trata nan bon lo bo tin hopi mas chance pa bende e mayornan.
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