Dos pregunta cu tur negoshi mester puntra nan mes!


Scirbi pa Steve Francees



Den e Mercado cu nos ta bibando actualmente, ta birando mas compeho tur dia pero na otro banda tambe ta crea espacio nobo pa sigui diversifica y ta crea asta oportunidadnan nobo den e Mercado.



Tur negoshi kier crece nan entrada cu intencion tambe cu nan casflow lo crece. Tin hopi biaha cu entrada ta crece pero tog e cashflow no ta crece door cu e gastonan operacional cu ta bini aserca door di lansamento di e producto/servicio ey ta hopi halto y cu na final e cashflow lo no ta dje positivo ey. Anyway, ban pa e dos preguntanan, e prome ta cu tin dos manera pa bo por crece den entrada(sales) cu na final lo crece cashflow. Kico mi kier subi 1-Margin(prijs kitando cost) of 2-Prospectonan potencial(Expande e Market Size)



1) Margin: Bo por subi e prijs di e producto/servicio door di pone mas cosnan manera “Beneficionan”aserca cu no ta gasto pa bo, pero si ta di beneficio pa e cliente, dus crea mas balor pa e producto/servicio door di pone mas aserca. Esaki ta dunabo e espacio pa subi e prijs di e producto/servicio y e bon ta cu e cost di e producto/servicio ta keda mesun cos, ora prijs subi y cost keda mesun cos, e margin di ganashi ta subi. Ehempel, si e prijs di un producto ta Afl. 12,- y e cost ta Afl. 7,- esey ta nifica cu bo tin un margin di ganashi di Afl. 5,- pa cada producto individual. Pero si pone mas beneficio y cosnan adicional cu no ta gasto pa e negoshi aserca lo bo por subi e prijs pa Afl. 14,- y e margin lo ta Afl. 7,- enbes di Afl. 5,-. Pa e cliente esaki tambe ta bon pasobra e ta hanja mas beneficio djis pa paga un tiki mas y pa bo margin esaki lo subi.



Hopi negoshi ta keda pega cu ta solamente extra cliente ta crea mas entrada pero esey no ta corecto, un beneficio di un cliente existent ta hopi poderoso y ta mas fasil pa bende un cliente algo extra cu busca un cliente nobo.



2) Prospectonan potencial /Expande e Market Size: Akinan ta cu pa crece entrada lo mester expande e market size pa bo negoshi. Tambe tin varios manera cu por crece e Market Size, uno ta cu bo por usa mas strategia di marketing pa jega na mas prospecto cu ta posibel, dus hasi mas propaganda, bo por hasi asina den medionan masivo of bai den direct-marketing, direct riba un segmento di e Mercado, of bo kier bai mas den socal-Marketing usando mas socialmedia. Tur esakinan ta strategianan pa logra alcansa mas clientenan nobo. Un otro opcion den punto dos ta cu bo por tambe expande e market-size door di adkeri mas producto/servicio cu ta atrae otro tipo di Mercado, dus bin cu producto/servicionan extra cu por atrae otro tipo di Mercado nobo pa bo negoshi. Ta importante pa pensa bon cual puntonan cu bo scohe, sea pa crece e margin of crece e market-size y no confundi nan dos pero pensa cada uno apart den bo strategia di marketing.



*si tin comentario: stevefrancees@hotmail.com


No comments:

Post a Comment