E 5 Rolnan di Mercadeo


Scirbi pa: Steve Francees
Stevefrancees@hotmail.com

Tur strategia di mercadeo mester tin objetivonan cu mester wordo logra den un tempo previamente stipula. Mayoria biaha ora di papia di un strategia di mercadeo ta referi na e rol di mercadeo pa duna informacion di tal producto of servicio, dus publisidad y esey ta djis un parti di e rol di mercadeo. Awe lo mi amplia ariba e 5 rolnan di mercadeo.

Informa: E rol aki ta esun mas usa y e objetivo ta pa duna informacion di e producto of servicio. Mayoria biaha  ta traha un aviso of un commercial y ta publica den medionan masivo cu e objetivo cu prospectonan potencial por mira of lesa di e servicio/producto cu na final lo cumpra e producto. E rol aki no ta nada mas cu duna informacion relevante di e producto of servicio.

Relaciona: E rol aki ta pa stablese un relacion directo entre e producto of servicio cu e mercado meta,  y por ta uno afectivo of racional di e necesidadnan di e consumidor y e cualidadnan di e producto/servicio. Cu otro palabra e consumidor mester por mira su necesidadnan wordo satisfase den e producto/servicio. Den e rol aki e diseño/text/imagen di e aviso of comercial ta dirigi specialmente ariba e necesidad di e consumidor,creando un relacion.

Recorda: Mayoria biaha bo ta mira cu na un lansamento di un producto/servicio, hopi fanfara awordo hasi den publisidad pero despues di algun luna casi ni e nomber di e producto no ta wordo menciona mas den e Mercado. E rol aki ta pa e nomber di e producto/servicio keda fresco den memoria di e consumidor. E descuido di mas grandi ta wordo hasi den e rol aki door cu si bo no keda recorda e Mercado consumidor di bo producto/servicio tin hopi chance cu e cliente ta bai pa un otro producto similar y abo a perde bo prome invercion den promocion. Keda semper mantene bo producto den e mente di e Mercado consumidor.

Modifica: Hopi biaha bo ta haña cu un producto of servicio pa cualkier motibo a haña un, no mal nomber pero a baha di nivel den e concepto di e consumidor, of algo no bon a pasa cu e producto, por ehempel un “re-call” y den e mente di e consumidor a crea un imprecion robes. Den caso asina bo mester trata na modifica e Mercado consumidor su percepcion pa e producto den bo aviso, comercialnan y tambe den social-Media. Hopi biaha un fabricante ta cumpra un otro fabrica di un producto similar y un tin cu bai pero mester pasa un e Mercado consumidor di uno pa e otro. Wel den un caso asina si e mercadeo faya bo ta perde e piscado cu su boto y pisca, ha ha djis un joke, cu otro palabra den casonan aki bo mester ta hopi sensitivo pa e reaccion di e Mercado consumidor.

Reforsa: Semper bo tin cu re-afirma di loke e Mercado consumidor ya sa caba di e producto, esaki ta pa ni duna ningun chance pa nan ni pensa di cumpra un otro producto cu ta similar cu esun di bo.

Mi ta spera cu loke mi a scirbi awe por ta di beneficio pa tur cu ta sinta den e boto di mercadeo .

No comments:

Post a Comment