Wednesday, March 14, 2012

5 rolnan di marcadeo



Scirbi pa: Steve Francees

Tur strategia di mercadeo mester tin objetivonan cu mester wordo logra den un tempo previamente aproba. Mayoria biaha ora di papia di un strategia di mercadeo ta referi na e rol di mercadeo pa duna informacion di tal producto of servicio, dus publisidad y esey ta djis un parti di e rol di mercadeo. Awe lo mi amplia ariba e 5 rolnan di mercadeo.
Informa: E rol aki ta esun mas usa y e objetivo ta pa duna informacion di e producto of servicio. Mayoria biaha aki na Aruba ta traha un aviso of un commercial y ta publica den medionan masivo cu e objetivo cu prospectonan potencial por mira of lesa di e servicio/prodcuto cu na final lo cumpra e producto. E rol aki no ta nada mas cu duna informacion relevante di e producto of servicio.


Relaciona: E rol aki ta pa stablese un relacion directo entre e product of servicio cu e merdado meta, y por ta uno afectivo of racional di e necesidadnan di e consumidor y e cualidadnan di e producto/servicio. Cu otro palabra e consumidor mester por mira su necesidadnan wordo satisfase den e producto/servicio. Den e rol aki e diseño/text/imagen di e aviso of commercial ta dirigi specialmente ariba e necesidad di e consumidor,creando un relacion.

Recorda: Hopi biaha bo ta mira cu na un lansamento di un producto/servicio, hopi fanfara awordo hasi den publisidad pero despues di algun luna casi ni e nomber di e producto no ta wordo menciona mas den e Mercado. E rol aki ta pa e nomber di e producto/servicio keda fresco den memoria di e consumidor. E descuido di mas grandi ta wordo hasi den e rol aki door cu si bo no keda recorda e Mercado consumidor di bo producto/servicio tin hopi chance cu e ta bai pa un otro producto similar y abo a perde bo prome invercion den promocion. Keda semper mantene bo producto den e mente di e Mercado consumidor.


Modifica: Hopi biaha bo ta haña cu un producto of servicio pa cualkier motibo a haña un, no mal nomber pero a baha di nivel den e concepto di e consumidor, of algo no bon a pasa cu e producto, por ehempel un “re-call” y den e mente di e consumidor a crea un imprecion robes. Den caso asina bo mester trata na modifica e Mercado consumidor su percepcion pa e producto den bo aviso, comercialnan y tambe social. Hopi biaha un fabricante ta cumpra un otro fabrica di un producto similar y un tin cu bai pero mester pasa un e Mercado consumidor di uno pa e otro. Wel den un caso asina si e mercadeo faya bo ta perde e piscado cu su boto y pisca, ha ha djis un joke, cu otro palabra den casonan aki bo mester ta hopi sensetivo pa e reaccion di e Mercado consumidor.

Reforsa: Hopi biaha bo tin cu re-afirma di loke e Mercado consumidor ya sa caba di e producto, esaki ta pa ni duna ningun chance pa nan ni pensa di cumpra un otro producto cu ta similar cu esun di bo.

Mi ta spera cu loke mi a scibi awe por ta di beneficio pa tur cu ta sinta den e boto di mercadeo !






No comments:

Post a Comment