Wednesday, July 4, 2012

Ideanan den accion lo triumfa den e Mercado actual!




Scribi pa Steve francees



Nos a drenta un temporada di anja hopi decisivo y cu hopi oportunidad pa esun cu ta move padilanti.Nos tur conose amigonan y conocirnan cu tin hopi bon ideanan y semper nan tin un idea cu pa nan ta e mihor idea y cu speransa cu un dia nan lo bai pone den accion. Pero a pasa hopi dianan y te ainda e idea no a concretisa y ainda  ta den nubia. Nan ta buscando e “mihor” momento pa lansa nan idea pero segun nan e tempo apropia no ajega ainda y nan ta sperando anciosamente riba esaki. Wel, kisas y tempo no ajega, pero kisas ya e tempo ajega y ta pasando caba y otronan cu si a tuma e iniciativa pa pone e idea den accion ta gosando di un bon idea den accion.



Den comercio esaki ta pasa masha hopi mes, kisas den e empresa por tin bon ideanan pa pusha e benta riba,of pa lansa un producto of servicio nobo,  y a papia riba e ideanan y a busca informacion alrededor di e idea. Asta a traha un plan riba e idea pero te ainda no a lansa e idea aki cu sigur por ta bon pa e empresa! Ideanan ta gratis y ta fasil pa imagina, pero ora bo hanja un bon idea, no ta abo so a hanja e idea,  pero porlomenos 10 persona mas a hanja mesun idea, dus bo mester ta conciente cu ya ora bo hanja un idea, ya na e momento ey e competencia a cuminsa, y den e competencia ey, esun cu logra pone su idea den accion lo hanja e prome oportunidad pa pone su idea riba Mercado. Semper esun cu lansa su idea prome tin bentaha den e Mercado competitivo. Dus un idea pro-activo semper tin bentaha den e Mercado. E pret ta cu nos mes ta crea nos mesun “roadblocks” den e trayectorio pa lansa e idea!Mayoria biaha pa no bisa semper, esaki ta miedo, miedo ta paralisa tur bo accionan y ta frena bo progreso den practicamente tur loke bo hasi, y si bo no por “deal” cu esaki, na final bo progreso tambe lo ta limita y lo bo no alcansa e proposito di loke bo ta jama  pa hasi!



Mester diversifica den e Mercado y hasi cosnan diferente cu normalmente bo ta hasi, tuma iniciativa riba ideanan cu segun bo ta un bon idea y cuminsa pone nan den accion. E miedo  pa faya ta esun di mas grandi y djis pensa riba e retonan aki ta pone hopi persona paralisa y no sigui pa lansa e idea! Nos ta bibando un era di hopi cambionan den nos Mercado local door di integracion di hopi mas pensamento y culturanan nobo den e Mercado, y esaki bo no por cambi’e y no por pare tampoco pero mester saca lo mas probecho di esaki, y ta ensera cu bo mester adapta bo mes segun e Mercado ta desaroyando.



Busca deseo y necesidadnan nobo y si bo ideanan ta bai paralelo cu esakinan, sigur bo idea lo triumfa. Stop di critica cu antes cosnan tabata mihor, awor tambe ta bon pero ta nos mester saca lo mehor for di dje. Tin hopi oportunidadnan nobo cu tur dia ta aparese den e Mercado cu no ta satisfase ainda pero esakinan ta jega serca esun cu ta buscando y no pa esunan cu ta sinta mira. Hopi biaha un empresa ta warda te cu e plan ta 100% pa lanse y esaki nunca lo jega, y un problema ta cu tin hendenan crucial cu ta tuma decision rond di e plan cu tin miedo di tuma e risico y no kier pone fecha pa lansamento, y esaki lo costa hopi ora bo lansa un idea mucho laat. Esaki ta pasa pa un persona normal tambe, cu net bo kier hasi algo, un otro ta bai y hasi’e prome cu bo, anto bo kier rabia cu nan a horta bo idea!. Den e mercado actual aki, accion ta bira e motor tras di tur exito den e mercado.  Dus si bo tin un idea ya pa bastanta tempo caba, awor ajega e momento pa cuminsa pone nan den accion cu cuminsa move “out of the box”, tuma iniciativa, determinacion pa cuminsa move pa asina bo por logra bo metanan. Hopi biaha pa pone ideanan den accion ta exigi sierto sacrficio di bo banda cu ta parti di e trayectorio pa pone un idea den accion! Na final, ta esun cu ta pone su ideanan den accion, ta esun cu lo gara y aumenta  mas porcentahe di market-share den e Mercado, y semper den un careda ta e mihor coredor ta logra jega prome, dus awor ban pone ideanan den accion.

No comments:

Post a Comment