Monday, June 17, 2013

Kico ta stroba clientenan pa cumpra?


Influencianan cu ta afecta e decision pa cumpra!

Scirbi pa: Steve Francees

Nos comunidad ta desaroyando tur dia y esey ta bon door cu ta trece inovacion y hasi cosnan diferente. Nos Mercado actual tin un integracion masha fuerte di millennials cu ta e generacion nobo y nan ta pensa,actua, procesa informacion diferente cu e Mercado di generacion Y, esaki ta trece un precion fuerte riba e manera con empresanan ta bai profila nan mes pa asina keda “fit” den e Mercado actual. E generacion Y, tabata hunga cu Atari, manera weganan di Space-Invadors,Pac-Man etc, tabata weganan cu ta wordo jama 1D te cu 2D, dus riba e pantaya bo ta mira tur cos ta flat y e manera di move tabata di un manera, links pa reks, dus e mentalidad di e generacion aki tambe ta pensa asina, pero e generacion actual ta multi-canal, y esaki awordo stimula door cu nan ta hunga otro tipo di weganan, ya nan weganan ta real, 3D-4D y tambe e weganan di awor hopi mas complica cu tempo di Atari.
Esaki ta crea cu e generacion actual ta mira e imagen general, saca afor e factornan di riesgo, y tuma un decicion rapido pa asina por pasa e siguiente stage!. E generacion actual por tuma decision hopi mas rapido cu e generacion prome door cu ya nan ta prepara pa absorbe mas informacion den menos tempo, nan por studia,tende musica y chat mesun momento, algo cu e generacion Y sigur no por hasi. Nan ta wordo atrae pa  imagenan rapido, sonido y ambiente, dus asta e propagandanan cu ta asina largo, mester wordo corta den menos seconde y hinca mas imagen/video pa asina gara nan atencion. Loke ta kens pa e generacion Y,ta un “hit” pa e generacion actual di millennials, esaki ta desaroyo y den tur generacion por a nota esaki, pero e cambio awor ta stimuli un desaroyo tripel biaha mas rapido. Con esaki ta afecta empresanan aki na Aruba, wel  den tur sentido, cuminsa cu interior, tipo di servicio,propagandanan,socialmedia y ta exigi un cambio den mentalidad y esaki ta esun mas difisil, door cu mayoria no kier cambia y personal sigur lo reclama ora bin cu cambionan cu asta pa e generacion Y, e cambionan lo  parse ilogico.
Cambio ta subi e nivel di riesgo y hopi no gusta e fase nobo di riesgo aki pero mester tuma e paso pa cambio, pensando den e generacion actual, no por keda mesun cos cu ajera. E Mercado actual ta completamente technologico y ta gusta rapides, nan no por soporta un servicio slow, door cu nan ta programa asina. Un otro impacto cu ya nan tin den e Mercado ta con nan ta influencia desicionan di nan mayornan ora cumpra algo, nan por check online direct e prijs y puntra nan “amigonan” pa conseho den un tempo record y depende kico nan saca afor, esey lo influencia e decision pa cumpra algo,por ta un producto/servicio loke sea e ta. Dus si analisa bon, ora di bende algo bo mester tene cuenta cu e millennials den tur loke bo mester hasi door cu nan tin gran parti di e procentahe di e decision pa cumpra algo.Un manera cu empresa por trata e cambio aki ta pa asina tin un management-team balansa, dus algun persona hoben y algun di experencia cu cabei shinishi, door cu bo mester di tur dos, e mihor management-team tin personanan di experencia y energia hoben den dje, door cu tur dos ta complementa otro y sigur lo duna un bon resultado y mantene inovacion den e empresa.

No comments:

Post a Comment