Wednesday, July 3, 2013

E importancia di Aftersales!


scirbi pa Steve Francees::
Hopi esfuerso ta wordo hasi pa asina por haña un cliente, ta inverti den propaganda y ta hasi cambionan necesario pa atrae cliente. Ora logra bende e cliente, e dia ey tin fiesta door cu supuestamente a logra e meta di bende e cliente y akinan e fout ta cuminsa y den hopi empresa esaki ta un eror structural door cu te eynan e proceso y relacion cu e cliente ta caba y ta bolbe pone prioridad con pa logra haña mas cliente. Esaki ta bira un ciclo cu ta exigi hopi energia y placa pa bolbe cuminsa e proceso pa busca clientenan nobo y ta lubidando e importancia di aftersales. E relacion cu e cliente no por caba despues di e prome benta pero eynan ta cuminsa un oportunidad pa crea un cliente pa bida largo, ta mas fasil pa mantene un cliente cu busca un cliente nobo. Tambe un cliente contento y satisfecho lo conta minimo 3 otro di su amigonan di e bon servicio cu e ta hañando y esaki lo genera mas confiansa den e clientela pa bo empresa, akinan e mouth 2 mouth ta cuminsa y ta wordo considera un di e strategianan di mercadeo di mas poderoso, ora un amigo conseha otro amigo pa cumpra algo. Mercadeo di multi-nivel ta basa riba e principio aki y tur esakinan por wordo gana si hasi afterrsales un prioridad y crea un structura cu ta juda den e desaroyo di aftersales. Corda cu relacion ta keda e basa di confiansa y mester sigui mantene e relacion cu e cliente pa asina e cliente keda afilia cu e empresa.

Tin un comerciante hopi exito aki na Aruba a bisa cu for di prome dia cu el a habri su portanan a disidi di bende su clientenan pensando con e por logra cu nan por cumpra semper serca dje y despues di 17 aña caba, mayoria di e clientenan ta clientenan di hopi aña, esaki ta un manera di pensa y traha un structura pa aftersales, mester saca tempo pa mantene e relacion cu e clientenan, bendedornan vooral ta hasi hopi eror den esaki y ta di compronde cu tempo ta birando tur dia mas caro y mester inverti esaki bon, pero e relacion cu e cliente existente mester pone como prioridad y esaki no mester ta complica. Un jamada di telefoon, un carchi di BBQ, un pen special riba un dia special, un reunion na un sitio, un bishita personal riba un ora no di benta, un yu a gradua y jama pa duna pabien, e lista aki ta sigui.

Mester structura aftersales como un exigencia den e structura di trabou, dus diariamente mester saca tempo pa atende y busca strategianan con por mantene e relacion cu e cliente y ideanan por bini di tur persona den e empresa, no djis di marketing y sales, si compronde e beneficio cu aftersales tin y pone den practica, sigur lo bo mira un aumento den cashflow y lo genera mucho mas clientenan nobo door cu clientenan mes lo manda clientenan nobo, dus e resultado lo ta tremendo. Un strategia cu por usa ta cu mester hasi actividadnan di mercadeo cu ta juda haña mas informacion di e cliente pa asina por conocenan mas, por usa coupon pa jena pa asina bo por haña nan informacion pa sina por contacta nan, tin programa cu ta traha un historial di cada cliente di tur nan informacion, bo ta djis pidi e informacion pa un biaha y sigui update esaki cu tempo, asina por sa tambe con frecuente e cliente ta cumpra y kico e tambe ta cumpra mas y esaki por duna bo hopi informacion con ta su manera di cumpra y su deseonan y necesidadnan.

E Mercado di awe ta exigi cu bo mester mantene un bon relacion cu e clientenan, competencia ta loco pa haña nan como cliente y e unico strategia pa mantene nan como cliente ta pa asina crea un bon relacion practicamente personal cu e clientenan y sigui busca maneranan pa mantene nan como clientenan contento.

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