Wednesday, August 28, 2013

Con empresanan por siña di eleccion 2013!

Scirbi pa Steve Francees
Den e dia aki nos por mira tur color rond di nos, cada un di un partidonan kier nos atencion y nan ta usando strategianan di mercadeo masha creativo y avansa. Empresanan cu mester promove nan producto y servicionan por siña masha hopi mes di loke ta pasando den e comunidad vooral drentando den e luna climax di eleccion. Tin componentenan di mercadeo hopi bon usa den e campaña aki. E partidonan politiconan ta drentando tur bario pa asina tin contacto cu e comunidad, dus un contacto personalisa, cu ta cay bou di mercadeo directo y den tur e strategianan di mercadeo esaki ta esun di mas efectivo door cu bo mensahe ta bira mas personal y y comunicacion ta mihor door cu bo ta tende tambe loke e comunidad tin necesidad di dje. Empresanan tambe mester hasi esaki door di analisa e Mercado mas personalmente, hopi biaha bo ta hasi un propaganda y ta confia cu e Mercado consumidor lo reacciona riba loke bo ta promoviendo pero kisas, djis pa falta di algun detayes chikito ta stroba cu lo bo no haña un cobertura mas amplio di informacion cu bo kier expone, y bishita personalmente e clientenan of busca strategianan cu ta logra personalisa e empresa lo mas posibel cu e prospectonan y tambe mantene un relacion personal cu cada clientenan pa asina tin mihor servicio y tambe pa haña sa e necesidadnan cu ta cambia y ta aperese den e Mercado.  

Politiconan ta pasa cas pa cas pa parti bandera y esakinan ta bon strategia pa asina nan por pone presencia den e caya ey y tambe den bario, cada bandera tin su efecto riba e persona cu ta pasa den auto y ta mira e bandera, nan ta reparti flyers den bario, den caya, cu gruponan tur cu nan t-shirt y ta hasi esaki un “Happening” y tin hende gusta esaki y asina tambe ta pega sticker riba autonan cu ta simpatisa nan partido, tur esakinan ta pa sigui crea atencion, nan mester mercadea nan partido. Empresanan tambe mester crea “Happening” asina usando vooral e hobenan cu ta gusta ta den un ambiente y promocionando algo. Partidonan ta fuerte riba facebook, ta cada rato tin un nobo ta sali asina por “like” nan page y e pret ta cu tin persona ta “like” tur, pero e presencia ta conta, facebook ta un media hopi efectivo pero mester ta bon diseña y direct riba su punto, no por usa hopi palabra riba rednan social pero net pa logra jega cu un mensahe. Nan ta pega sticker cu nan cara riba auto, organisa caminata, nan tin trailer, habri cas di partido den barionan, reunionan di contaco den casnan familiar, saca propaganda den corant manera Diario mes, nan ta reparti t-shirt, organisa evenementonan pa haña mas persona pa asisti y ta sigui inventa cosnan hopi creativo pa asina nan por keda den mente di e votadornan y logra nan voto.

E politiconan ta hasiendo loke e markting dept mester hasi pa asina por promociona nan producto y servicionan y sigur esun cu promociona mas efectivo cu un bon mensahe cu ta convense e pueblo lo logra haña e voto y mesun “mindset” aki empresanan mester adapta den nan departamento di mercadeo pa logra convenes e Mercado consumidor pa cumpra nan productonan. Bo mester conoce cual ta e necesidadnan cu tin den e Mercado, saca afo cual nan ta, pone nan riba un lista di prioridad y segun resultado di e analisis bo mester traha bo strategia di Mercadeo dunando e solucion pa e necesidadnan cu tin cu bo producto y serviciona ta e  soluciona pa nan necesidad.

No comments:

Post a Comment