Monday, October 21, 2013

Cansa di benta abou? Usa e strategia di entrada-salida!!!

Scirbi pa Steve Francees

Den e luna aki tur empresanan ta pensando con pa saca mas probecho di e ultimo dos lunanan cu a keda di e aña aki y pa asina por sera aña cu ganashi y tin cu ta bringa pa break-even. Den luna di September ultimo mi a scirbi con e economia lo mira cambionan den e efecto di pre-eleccion y mi a haña hopi reaccion cu tambe a pasa asina y tin empresanan cu tambe a hasi cambionan na ora pa no a sufri e bahada di e competencia cu eleccion. E strategia di awe ta hopi efectivo pa negoshinan den “retail” dus ta bende productonan den un edificio. Den psicologia di benta tin dos accion masha importante, entrada y salida, con ta trata e cliente na entrada di e negoshi y ora e sali di e negoshi, esakinan ta e fundeshi di un excelente servicio unda e cliente lo keda bini bek pa cumpra na e negoshi ey, asta si e prijs ta mas caro cu e otro.
Aki fayonan grandi ta wordo hasi cu ta causante di un cash-flow abou, mayoria empresa ta pone atencion riba e parti mei-mei di e sales-pitch, dus e climax di benta ora ya e person ta paden di e negoshi, pero a resulta cu esey no ta suficiente, anyway ban riba e strategia di entrada y salida.
Unda e cliente ta para su auto?, akinan tur ta grita “den parlinglot” y esey ta corecto, bo sa cu parkinglot mester ta bo strategia #1? Den cual sentido!, wel akinan ta e prome encuentro cu bo negoshi, si e parkinglot no ta sigur, bo por lubida cu e cliente lo para su auto den dje!esey ta logico, tur empresa,por ta loke sea e empresa, pero tur cu tin un bon parkinglot ta considera di tin bon servicio y e cliente lo paga loke sea pa drenta y cumpra den e empresa, esaki ta pasa hopi na restaurantnan di calidad, unda prijs no ta e problema pero servicio ta conta. Of asta si tin seguridad den parkinglot, pa cuida e autonan y si e personal di seguridad tin super bon manera y ta duna bon servicio, esaki lo genera hopi mas entrada pa e empresa. Ofertanan “jugoso” of “Juicy” mester wordo poni den parkinglot, crea demanda for di pafo, laga e mente di e persona cuminsa bende su mes for di e momento cu e drenta den e parkinglot. Pone banner di super ofertanan, y trahanan grandi, no spaar riba material, mas grandi nan ta, mas impactante nan lo ta den e decision den e mente di e prospecto pa cumpra. Vooral hende muher, ora nan mira un oferta “juicy” ta direct nan ta bisa “Ai, Papi, ban mira kico e ta”y e homber ta hala un rosea y trek su cara un tiki, pero toch ta drenta tras di e muher. Esaki tambe ta conta pa e fachada di e empresa, fachada lo trek of core cu cliente. Manera e prospecto drenta e negoshi,direct mester tin un atencion pe, hopi ta bisa cu mihor laga e prospecto cana trankil, pero mester ofrece algo, e atencion aki pa e prospecto ta simbolisa cu bo tey pa juda, no sali bisa “ala orden” esey ta core cu prospecto, e palabra aki ya ta “outdated” wel aki na Aruba esey a muri hopi aña pasa, y a mata hopi oportunidad pa comunica. E persona cu ta bende no mester bende! E mester juda, soluciona e problema cu e prospecto tin, mester ta un consehero y esey mester sosode durante di e entrada den e negoshi, den e prome secondenan. Den climax di benta, ta bisa cu e prome encuantro ta 80% di e benta mester traha riba e entrada aki, pone enfasis ta train empleadonan/bendedornan riba e importancia di e entrada.

Wel y e di dos ta salida!, akinan supermercadonan por score masha halto mes, si nan train e “pakker-nan” pa actua mas servicial, smile cu e prospecto, jama e cliente danki pa cumpra serca nos, juda e clientenan cu mas rapides y entusiasmo, pero cu respet, sigur e cliente lo keda masha contento y lo kier bini bek door di e ultimo servicio di calidad cu el a haña. Mesun cos ta conta pa net prome cu e cliente of prospcecto sali di e negoshi, mester tin un super trato pe, e ultimo imagen lo keda den su mente y basa riba esaki lo sigui traha riba dje pa bini bek y cumpra loke e kier, si e no tin placa e ta bin majan bek cu e placa door di risibi bon servicio na entrada y salida di su bishita na e negoshi. Nunca laga un prospecto bai sin dune nada, kisas un sample di algo, un coupon pa jena, un folder cu mas productonan,tur loke ta informacion balioso y “cosnan” gratis pa e prospecto, lo crea un relacion in-direct hopi fuerte cu e prospecto, mester mira esaki manera un simia cu ta wordo sembra den e prospecto cu pronto lo crece y duna su fruta cu e prospecto bira un cliente y keda tambe un cliente. Cuminsa awe pa pone e strategia di entrada-salida den funcion, Blessings Steve

Masha danki pa bo reaccion stevefrancees@hotmail.com (297) 738-0777

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