Sunday, February 16, 2014

Neo-Marketing, loke nos por siña di e problema di Venezuela


Neo-Marketing, loke nos por siña di e problema di Venezuela

Scirbi pa Steve Francees, Marketing Consultant

Awor rond mundo e situacion di Venezuela ta conoci y esey no ta pa medianan tradicional, door cu esakinan awordo kita, asta canalnan riba cable-TV awordo kita pa asina no pasa e informacion real di e situacion di Venezuela. Mi no kier bai den politica, tampoco duna mi opinion pero kier pone enfasis riba e structura Neo-Marketing cu ta wordo usa cu ta dunando su cobertura cu a surpasa medionan tradicional. Nos tur sa e impacto cu social-media tin y mi ta kere cu hopi empresanan no ta usando nan media social efectivamente y ta jammer door cu esakinan ta neo-tactics cu por tin tremendo efecto riba e promocion di loke bo ta bendiendo of servicio cu ta dunando. E fout cu empresanan ta hasi,  ta promociona e producto of servicionan den social-media manera den Facebook,nan ta ”traha un aviso cu potret di e producto”y post esaki, keriendo cu prospectonan lo “like” nan aviso y na final reacciona,  y hasiendo asina, lo no tin e cobertura y atencion den facebook.Hendenan  ya no ta “like” mas manera dos aña pasa! E mester ta echt hopi bon pa asina  e “like-nan” por subi.  Pero e aviso of post, mester crea atencion rond di dje manera un noticia of un informacion unda e prospectonan por siña di dje y despues presenta loke bo kier bende. Pa duna un ehempel, e mihor propagandanan ta cuminsa cu un storia, incorpora cu imagenan cu ta gara bo atencion, y ta lanta bo emocionan, kisas lo lagabo hari, of hasibo curioso of e storia ta hincabo den un sierto sentimento  pa despues na final presenta e producto pa djis algun seconde. A resulta cu e structura aki tin mas impacto y ta crea mas relacion di bo producto cu bo prospectonan, door cu ta capta atencion prome y despues ta presenta e solucion cu ta e producto mes.  Neo-Marketing ta usa medionan social y crea atencion general, despues relaciona cu e prospecto y si e prospecto sinti su mes involucra cu e storia, direct e structura di neo-marketing ta conecta cu e prospecto y lo sigui na final pa jega na e climax unda e prospecto tambe por reacciona pa asina kier tin e producto ey. Neo-marketing ta un proceso cu ta cuminsa den educacion, relaciona,conecta y na final bende e producto/servicio. E structura aki no por wordo altera, pero si hasi’e lo tin su beneficio den e Mercado di awe. Esey nos por mira den loke ta pasando awor na Venezuela cu e e rednan social ta wordo usa pa transmiti informacion y  esaki ta bayendo hopi rapido. E informacion ta wordo pasa di hende pa hende y asina ta crea un netwerk masha grandi mes y ta bira sumamente efectivo den promociona un informacion. Neo-marketing lo sigui bira mas fuerte tur dia y tur marketers mester inverti mas den dje. Loke ta hasi neo-marketing caro ta e tempo cu ta wordo hinca den dje y esey ta costa placa, pero ta e invercion cu mester hinca den dje pa asina e por funciona. Neo-Marketing ta e plataforma pa mercadea cualkier producto, mi no ta bisa cu mester cancela medianan tradicional, pero mester balansa e budget y inverti den Neo-Marketing.  Neo-Marketing tin un cacacter hopi humano door cu mester jega serca e prospectonan riba un base social, dus mester por relaciona cu e prospecto prome, dus propagandanan mester wordo humanisa lo mas posibel pa asina tin un relacion mas profundo y cu interes di e prospoecto. Durante di 16 aña trahando como  Sales & Marketing Manager, mi a ripara y a biba e cambionan aki, structura y strategia cu nos tabata usa tempo di Consales, promocionando 52 liña di productonan, ya no ta asina mas y no tin su efecto mas manera antes, cos a cambia y awor ta Neo-Marketing y tambe bendedornan mester bai amplia nan mes den Neo-Sales of Neo-Benta. Structura di Benta y Mercadeo a desaroya y e evolucion  aki ta den su peak awor den 2014 y mester gara e concepto nobo aki cu dos man pa asina por keda competitivo den nos mercado cu cada dia ta desaroyando y cada empresa mester desaroya prome cu e mercado-prospecto desaroya. Blessings Steve

Si tin pregunta of observacion por mail mi libremente, stevefrancees@hotmail.com www.stevefrancees.blogspot.com  (297) 7380777

No comments:

Post a Comment