Friday, September 11, 2015

5 punto cu lo subi benta den retail-stores!

5 punto cu lo subi benta den retail-stores!
Scirbi pa Steve Francees, Marketer & blogger

Ultimamente mi ta traha hopi cu beyesa y tambe fashion un tiki y mi a sinja tambe hopi y por a mira kico ta juda pa subi benta vooral den retail y awe lo mi elabora den e seccion di retail!

1: Henda ta cay pa bista, y imagen ta hopi importante den retail, posternan grandi parti paden di e tienda ta trek hopi atencion y ta crea ambiente! No print poster chikito pero semper print mas grandi cu abo ta pensa, dus mester exagera semper den grandura. E poster mester tin 1 imagen, dus no bai jena e poster cu hopi texto, djis un imagen grandi y un texto reduci cu ta fit cu e contenido di e poster y pone paden, den e tienda!!

2: Pone nivel di promicion tur dia: No decora tur producto/panya riba e mesun nivel, mester tin cu ta sobresali e dia ey!. Pone esaki na lugar special, cu decor special, kisas usa un manera pa asina e por ta riba “stage” di e dia ey! Dus crea nivelnan di importancia den e decoracion! (Traha pedestalnan y pone e producto/panya riba dje).
MC Donald’s  tambe ta hasi esaki, nan ta display tur nan 8 cumindanan (combo), pero toch tin 1 cu ta haya mas atencion door cu tin un diferente design, tin indicacionan mas fuerte cu tur sobra cu lo trek bo wowo pa miranan. Asina nan ta pone atencion riba 1 cuminda y e otro siman lo tin completamente un otro “combo” cu lo tin e lugar di preferencia!

3: Schedule e décor di e interior! Cliente ta GUSTA cambio, dus bo interior di negoshi mester tin cambio por lo menos cada 3 luna, crea ambientenan completamente nobo, esaki lo trek mas cliente pa bin bek, door cu cada bes nan bini tin algo nobo y nan ta gusta esaki! Traha un schedule pa e decoracion y plania esaki for di tempran, cual tema esaki lo bai ta y pone den accion.

4: Semper sorpresa y cliente! Bo mester tin algo pa “waw” e wowonan di e cliente, por ta algo gratis, un descuento no spera, un cadeau-bon, pero mester tin algo pa e cliente keda sorpresa cu ne. Por test varios strategianan pa check cual ta fit mihor pa bo clientenan.  E factor di “waw” aki lo exigi e cliente pa bin bek serca bo cada bes cu e mester di algo.

5: Crea ambiente di “hands-on”, “Wear-it”,  “Tast-it”!! Den tur loke bo ta bende, clientenan kier experimenta kico e ta, dus mester por test e, bisti’e of proef e. Den Herbalife, nan ta duna bo un shake gratis pa asina bo por test e producto pa despues bendebo e plan mes cu nan tin, esaki ta nan strategia cu ta funciona hopi bon pa nan.
Si ta cosmetic bo ta bende, bo mester sinta e cliente pa make-up e pa asina e por mira con e producto lo keda riba su cara y durante di e etapa aki, lo bo tin tur e momento pa duna informacion y bende e cliente. Si bo ta bende cuminda, pone algo pa e cliente “Taste” e smaak y duna comentario. Kisas ta algo nobo y e clientenan mes lo dunabo e feedback cu bo tin mester di dje! Corda cu e cliente lo bisabo tur loke bo mester hasi pa sigui bende e mes mas biaha!

Danki pa e comentarionan y si tin pregunta por lagamisa y mi por duna mi opinion of blog riba dje pa mas hende por lese! Blessings Steve



No comments:

Post a Comment