Wednesday, March 12, 2014

Strategia di MARKETING VS “MENU di Restaurant”

Strategia di MARKETING  VS “MENU di Restaurant”
Scribi pa Steve Francees, online/offline Marketing Consultant
Ora bo sinta na un mesa den un restaurant e prome cos cu bo ta wordo ofreci ta e menu, a la cart, y akinan bo ta habri e Menu y aki e competencia ta cuminsa. Cada cuminda riba su mes kier bende mas y e persona cu ta mira e menu ta bezig ta scan prome, bira blachi y sigui scan te ora algo ta gana su atencion, eynan e ta bai mas diep den e contenido di e cuminda cu ta riba menu y ta hopi normal cu e persona ta puntra e waiter pa describi e cuminda, kico y con etc, dus detayes di e cuminda y un bon waiter lo guia tambe e persona pa hasi un bon escohencia. Bo ta haña tambe cu e waiter lo sugeri algun opcion y na final e persona lo tuma un decision basa riba tur e opcionan cu awordo presenta na dje. Ora un prospecto kier cumpra algo, esaki ta pasa cu ne!. E prospecto ta e persona sinta na mesa, e menu ta tur e empresanan cu ta bende practicamente mesun cos, e waiter ta personanan cu lo guia y influencia bo pa cumpra algo, por ta un amigo/mama/colega etc. Pero ban bek riba e menu, e cuminda cu ta mustra mas dushi, dus cu tin potret di dje cu ta echt juicy lo haña e prome atencion. Despues e persona cu ta e prospecto lo bai busca opinion di un “otro” prome cu e tuma un decision, tambe e prospecto ta check e contenido di e cuminda. Tur esakinan ta pasa prome cu un prospecto cumpra algo, decision no ta cay asina lihe mas, antes bo ta djis jega y bisa kico bo kier come y asta no ta mira menu mes, pero awor cosnan a cambia, prospectonan ta check calidad,contenido, ambiente, musica, nivel di servicio, rapides di servicio y tambe prijs, awor si tur extra surpasa e prijs, e prospecto lo cumpra loke abo ta bendiendo. Si pone tur e informacionan aki den accion lo mester mira bo empresa como un cuminda riba un menu y mester competi cu otro cumindanan pa asina por bende, si e waiter no recomenda bo, eynan lo bo sufri, si e imagen no ta juicy, tambe lo bo sufri, si bo posicion ta te patras ey riba e menu, tambe ta malo. Tin asina tanto factor importante cu bo mester tin prome cu un prospecto considera di cumpra loke bo tin y tur esaki tin di haber con inteligente bo ta handle bo marketing. Marketing mester crea atencion y den negoshi, di mas Marketing ta mihor cu di menos Marketing. Marketing inteligente ta sumamente importante pa posicion den e Mercado, e ta crea referrals pa bo empresa y productonan. Marketing no ta vet, dus no corte, pero mester wordo hasi inteligentemente. Ami ta voor pa test tur medianan y pa un temporada y check si tin resultado, den comienso ta mas difisil pa check door cu tur propaganda ta bezig ta crea bo nomber cu tambe ta e prome etapa di posicionamento den e Mercado. Dus e prome placa inverti den marketing ta djis pa bo nomber zona rond y despues ta sigui e fase cu mester tin un “call2action”, dus algo cu ta atrae e prospecto pa tuma e decision pa cumpra loke bo tin. Test tur marketing tactics, y saca afor cual a duna mihor resultado y ora un bai bon, no keda mucho tempo mas eynan, bolbe cuminsa di nobo bek, despues di tres rotacion bo ta cuminsa mira un “curve” den e impacto di bo marketing y eynan bo ta cuminsa conoce cual media lo por judabo promove bo productonan. 
Tur empresa kier pa nan ta e prome riba e Menu y esey ta un competencia diario cu bo mester bringa pa logra haña e posicion y mantene tambe. Loke mi ta mirando den e Mercado, ta cu empresanan ta inverti demasiado tiki den Marketing y tambe ta invert robes den marketing, cada empresa ta diferente y cada un mester wordo promociona diferente. Cada producto/servicio tin su target-market, y ta rekeri un media cu ta “fit” cu e target-market ey. Online bo mester ta fuerte y crece tur dia den online-marketshare, socialMedia y blogging ta e waiter cu bo mester pa recomendabo.  Imaginabo cu bo tin tur waiter na bo banda cu ta recomenda bo!, wel esey  ta excelente, pero esey ta e resultado di un Marketing masha inteligentemente hasi!. Studia bon e mercado y e tipo di prospecto cu bo kier atrae, check nan deseo y necesidad, e problema cu nan tin y djey bo ta traha bo strategia di marketing basa riba e necesidad y problemanan cu nan kier resolve den e bida y presenta cu abo tin e solucion cu bo product. Hasiendo esaki ya bo a gana 50% di atencion riba e Menu. Blessings Steve
Pa pregunta of conseho por jamami libremente: (297) 7380777 stevefrancees@hotmail.com www.stevefrancees.blogspot.com 
Masha danki pa e reaccion y preguntanan, y sigur mi tey pa duna conseho!

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